Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEGEND 2007 - jaki LPG ???
#91
trochę z innej beczki - czy przed każdym przeglądem instalacji (co 15kkm) powinienem regulować zawory?
Odpowiedz
#92
(10-13-2014, 3:49 )pablo diablo napisał(a): trochę z innej beczki - czy przed każdym przeglądem instalacji (co 15kkm) powinienem regulować zawory?

E tam - reguluj zgodnie z manualem co 40 000 km.
Odpowiedz
#93
dzięki Uśmiech
Odpowiedz
#94
Mi Reco mówiło o 30 tys.
Odpowiedz
#95
Warto jednak sprawdzić stan luzu zaworów po mniejszym (np. 20kkm) przebiegu niż to wynika z manuala. Nawet gazownicy, a nie mają w tym żadnego interesu, zalecają częstszą kontrolę. Ja dotychczas we wszystkich hondach sprawdzałem zawory co 20kkm i zdarzało się, że były podparte. Nie dalej jak 2 tygodnie temu sprawdzałem zawory w KB1 po 25kkm i luzy zaworowe były znacznie skasowane w stosunku do nastaw fabrycznych. Tak więc chociaż kontrola luzu kosztuje 350 PLN może warto.

A propos cen to chciałem spytać czy nie znacie w prawobrzeżnej Warszawie lub po jej wschodniej stronie (Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Wołomin) przyzwoitego warsztatu, który zrobiłby mi przegląd STAga po 40kkm. Mój dotychczasowy serwis zażyczył sobie 250PL, a przecież komplet filtrów do fazy ciekłej i lotnej nie kosztuje więcej niż 40 PLN.
Odpowiedz
#96
C
(02-16-2014, 4:09 )Peter napisał(a):
(02-16-2014, 3:51 )marcintenisozo napisał(a): Czerwona kontrolka paliła się jakiś czas, ale jak to bywa, dojadę! Nie dojechałem.
Czyli jak brakło gazu, samo powinno przełączyć się na pb?

Oczywiście, wyobrażasz sobie co by się stało, gdyby skończył Ci się gaz na autostradzie przy prędkości 140 km/h a sterownik nie przełączył na PB?

Nie wiem gdzie montowałeś gaz ale to słabo to wygląda...

co by sie stało ?
Odpowiedz
#97
Zatrzymalbys sie, tez sie zastanawiam co takiego mialoby sie stac
Odpowiedz
#98
Wlasnie mam pytanie jeżeli braknie paliwa auto zgaśnie to co ze skrzynia biegów wtedy?
Odpowiedz
#99
Hej
W końcu postanowiłem wstawić do mojej Hondy LPG  .Warsztat zaproponował mi taką instalację  
VSI Prins w cenie 5500zł lub włoskie instalacje sekwencyjne w cenie :
Lovato Easy Fast o mocy 300KM 3800zł
BRC Plug& Drive 300KM w cenie 4200zł


Więc mam do Was pytanie .
Co byście wybrali  i czy cenny są ok.
A dodam że jestem z Trójmiasta .
Odpowiedz
krakow gersona 25
Polecono mi za 3,5 tys zenit pro obd na wtryskiwaczach hana
podobno juz 2 takie zagazowali maja po kilkadziesiat tys zrobione i bez zadnych problemow.
Gazowalem u nich kiedys accorda i bylem bardzo zadowolony
Jedyne co mnie bardzo zniecheca do instalacji to mala butla, przeciez to wychodzi gdzies tankowanie co 250 km Duży uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości