Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEGEND 2007 - jaki LPG ???
Co za bzdury, jeżdżę na STAG-u, za który zapłaciłem 5 tys, zrobiłem na nim już w granicach 100 tys km i absolutnie zero problemów z czymkolwiek. A dodatkowo STAG ma najbardziej przyjazną elektronikę na ew. modyfikacje w przyszłości. Lepiej kolego nie zasięgaj rad u takich fachmanów.
Odpowiedz
To co polecacie ?
Odpowiedz
(11-12-2015, 7:31 )dariusz2880 napisał(a): DlacZego niema to sensu?

(11-17-2015, 4:50 )kala40 napisał(a): Co za bzdury, jeżdżę na STAG-u, za który zapłaciłem 5 tys, zrobiłem na nim już w granicach 100 tys km i absolutnie zero problemów z czymkolwiek. A dodatkowo STAG ma najbardziej przyjazną elektronikę na ew. modyfikacje w przyszłości. Lepiej kolego nie zasięgaj rad u takich fachmanów.

Dzięki ,
Rozmawiałem dziś z innym gazownikiem , który robil legendy wcześniejsze modele i robił instalacje w hondzie odyssey rownież z 2007 roku 3.5 z tym, ze tam dwa cylindry są odłączane ,taka ekonomiczniejsza wersja i mówi ze montuje od lat Stag do takich silników .
Zaproponował podobno .dobrze sprawdzony u nas w Polsce jeden reduktor lovatto chyba taki do 400 km, elektronika Stag QMax , wtryskiwacze ac03 lub Hana w sumie w cenie 3500

irozmawialem chwile odnośnie tych instalacji które robił to ma rożne auta juz za sobą oraz rożne doświadczenia z innymi instalacjami ...
Mówił ze owszem BRC plug&drive jest rownież dobra tylko ze BRC ma problemy do przyznawania się do błędów nawet gdy ewidentne padło coś np wtryskiwacze toi nie chętnie przyjmują podobno uszkodzony produkt.
To mnie jako klienta nie interesuje oczywiście w trakcie aktualnej gwarancji jednak mówi o firmie z Włoch swoje...


Coraz trudniej mi podjąć decyzje bo codziennie coś nowego ale wiedzy lepiej mieć więcej jak mniej.
wlasciwie niewiele jest tu na forum osób które mogą się podzielić swoim doświadczeniem ze Stag , to była pierwsza wypowiedz , dzięki ?

Dzięki.
Odpowiedz
Rozmawiałem ponownie w warsztacie autoryzowanym stag
można zamiast dwóch reduktorów zastosować jeden
TWIN KME do 400km
za dopłatą 100 zł czyli koszt instalacji to 3500
i to chyba będzie najrozsądniejsza konfiguracja...
Czyli reasumując:
Sterownik STAG Q-MAX,
Wtryskiwacze BARRACUDA MAX ( o powiększonej wydajności),
Reduktor TWIN firmy KME obsługuje on do 400KM
zbiornik pow. 50l.
wlew gazu przy wlewie paliwa
itd.
koszt 3500 zł czas montażu jeden dzień roboczy
miasto: Włocławek
Odpowiedz
Ja mam założony KME Gold i Barakudy, działa bezproblemowo.
Odpowiedz
mnie z kolei tłumaczono że dwa reduktory bezwzględnie przy tej mocy - a tłumaczył gość który wiedział że i tak będzie to ktoś inny robił więc nie chodziło raczej o dołożenie do rachunku
Odpowiedz
Jak chcesz sie wdrazyc w temat to zapostuj na lpg-forum.pl a nie tutaj. Jest tam specjalny dzial od takich rzeczy i dostaniesz konstruktywne odpowiedzi. To jest forum hondy a nie gazu Oczko.
Odpowiedz
(11-19-2015, 1:32 )pablo diablo napisał(a): mnie z kolei tłumaczono że dwa reduktory bezwzględnie przy tej mocy - a tłumaczył gość który wiedział że i tak będzie to ktoś inny robił więc nie chodziło raczej o dołożenie do rachunku

To kiepsko ci tlumaczono, chcac Cie jednak naciagnac na kase. Jeden dobry reduktor spokojnie styknie, zakladam,ze jak masz dwa, to kazdy obsluzy jeden rzad cylindrow. Jesli tak bedzie, to warto sie zastanowic, czy cisnienie gazu w obu listwach bedzie identyczne, a jesli nie to przeciez nie moga byc sterowane ta sama mapa(tymi samymi czasami). Jest troche zabawy wtedy z zestrojeniem tego calego ukladu. Wiadomo,ze jeden reduktor tez powoduje, szczegolnie przy tym silniku i miejscu pod maska, niekorzystna sytuacje,dystans od reduktora do obydwu listw jest z zasady rozny(ze wzgledu na niewielkie pole manewru w mocowaniu reduktora), czesto gaz w jednej z listw ma inna temperature niz w tej ktora jest blizej reduktora, niemniej jednak z mojego doswiadczenia wiem,ze jeden reduktor i to niekoniecznie tak topowy jak tu opisujecie, spokojnie daje rade w tym silniku.
Bardziej niz o liczbe reduktorow martwilbym sie o sposob ich montazu, zapewniajacy stablina temperature(brak chlodzenia przez konwekcje przy duzych predkosciach pojazdu, profesjonalne podlaczenie przewodow wodnych, odpowiednio krotki dystans od reduktora do listwy wtryskowej i oczywiscie w miare mozliwosci podobny dystans od obydwu listw).
Tak jak juz kiedys wspominalem, u mnie jeden SCORPION GT daje rade(a jest to jedna z jego pierwszych generacji, ktora nie byla jeszcze dopracowana), ma on dosyc duze wahania cisnienia w funkcji temepratury, co jest zrozumiale, niemniej jednak nie ma klopotu ze spadkiem cisnienia nawet przy pelnym otwarciu przepustnicy. W zwiazku z powyzszym pojedynczy KME GOLD, ktory jest stawiany przez uzytkownikow duzo wyzej na skali jakosci niz SCORPION GT, powinien bez zadnego problemu obsluzyc ten silnik. Istotniejsze beda w tej instalacji wtryskiwacze, ktore dadza sobie rade z czasami wtrysku ponizej 3ms, tym nalezy sie martwic w silnikach Hondy.
Odpowiedz
O ile spada Ci cisnienie przy WOT? Moglys zapodac jakies pliki .OSC do przeanalizowania?
Odpowiedz
Zupelnie po fakcie zorientowalem sie,ze komentuje kwestie gazu do innego modelu, moje wypociny traca troche na aktualnosci, bo przeciez ja mecze 205-konna wersje, starsza generacje. Niemniej jednak doswiadczenia z tak powiedzmy kiepsko wyposazona instalacja(w sensie wartosci komponentow i w zwiazku z tym oczekiwanej jakosci) pozwalaja mi ekstrapolowac wnioski na mocniejszy silnik.
Co do moich spadkow, nie mam plikow pod reka,ale jak bede sie zblizal z interfejsem do auta, to postaram sie zrzucic pare odczytow, jesli nadal wydaje sie to interesujace. U mnie instalacja jest ustawiona na 1.0-1.1 bar(przy nagrzaniu silnika). Z moich obserwacji spadek cisnienia przy WOT wynosil nie wiecej niz 0.1 bar. Klopoty pojawialy sie tylko i wylacznie, kiedy zblizam sie do rezerwy gazu, wtedy rzeczywiscie pelne otwarcie przepustnicy powoduje duzy spadek i alarm instalacji gazowej. Jednak mysle,ze inny reduktor niewiele zmienilby w sytuacji, jesli gazu w butli po prostu prawie nie ma.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości