(11-19-2015, 1:32 )pablo diablo napisał(a): mnie z kolei tłumaczono że dwa reduktory bezwzględnie przy tej mocy - a tłumaczył gość który wiedział że i tak będzie to ktoś inny robił więc nie chodziło raczej o dołożenie do rachunku
To kiepsko ci tlumaczono, chcac Cie jednak naciagnac na kase. Jeden dobry reduktor spokojnie styknie, zakladam,ze jak masz dwa, to kazdy obsluzy jeden rzad cylindrow. Jesli tak bedzie, to warto sie zastanowic, czy cisnienie gazu w obu listwach bedzie identyczne, a jesli nie to przeciez nie moga byc sterowane ta sama mapa(tymi samymi czasami). Jest troche zabawy wtedy z zestrojeniem tego calego ukladu. Wiadomo,ze jeden reduktor tez powoduje, szczegolnie przy tym silniku i miejscu pod maska, niekorzystna sytuacje,dystans od reduktora do obydwu listw jest z zasady rozny(ze wzgledu na niewielkie pole manewru w mocowaniu reduktora), czesto gaz w jednej z listw ma inna temperature niz w tej ktora jest blizej reduktora, niemniej jednak z mojego doswiadczenia wiem,ze jeden reduktor i to niekoniecznie tak topowy jak tu opisujecie, spokojnie daje rade w tym silniku.
Bardziej niz o liczbe reduktorow martwilbym sie o sposob ich montazu, zapewniajacy stablina temperature(brak chlodzenia przez konwekcje przy duzych predkosciach pojazdu, profesjonalne podlaczenie przewodow wodnych, odpowiednio krotki dystans od reduktora do listwy wtryskowej i oczywiscie w miare mozliwosci podobny dystans od obydwu listw).
Tak jak juz kiedys wspominalem, u mnie jeden SCORPION GT daje rade(a jest to jedna z jego pierwszych generacji, ktora nie byla jeszcze dopracowana), ma on dosyc duze wahania cisnienia w funkcji temepratury, co jest zrozumiale, niemniej jednak nie ma klopotu ze spadkiem cisnienia nawet przy pelnym otwarciu przepustnicy. W zwiazku z powyzszym pojedynczy KME GOLD, ktory jest stawiany przez uzytkownikow duzo wyzej na skali jakosci niz SCORPION GT, powinien bez zadnego problemu obsluzyc ten silnik. Istotniejsze beda w tej instalacji wtryskiwacze, ktore dadza sobie rade z czasami wtrysku ponizej 3ms, tym nalezy sie martwic w silnikach Hondy.