Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bicie na kierownicy przy wiekszej prędkości
#11
sie ma
na mój chłopski rozum, jeżeli masz bicie na kierownicy przy większych prędkościach to

1.źle wyważone koła
2."bity" był w okolice koła i coś jest krzywe
3.luzy w zawieszeniu to raczej stuki i to niezależnie od prędkości,
im bardziej nierówno tym lepiej słychać.
żeby wyeliminować koła proponuje założyć drugi komplet i sprawdzić
czy jest tosamo.
istnieje jeszcze możliwość,że opona ma "bułe" i wyważarka tego nie łapie
Odpowiedz
#12
(01-15-2014, 19:31 )wujekmetal napisał(a): sie ma
na mój chłopski rozum, jeżeli masz bicie na kierownicy przy większych prędkościach to

1.źle wyważone koła
2."bity" był w okolice koła i coś jest krzywe
3.luzy w zawieszeniu to raczej stuki i to niezależnie od prędkości,
im bardziej nierówno tym lepiej słychać.
żeby wyeliminować koła proponuje założyć drugi komplet i sprawdzić
czy jest tosamo.
istnieje jeszcze możliwość,że opona ma "bułe" i wyważarka tego nie łapie

Hej!
No muszę przyznać że wcześniej odczuwałem te bicie także na letnich oponach. jednak po zmianie tarcz przednich na nowe te bicie jakby ustąpiło przez pierwszych kilkadziesiąt km. później znowu było to samo, przy tym samym przedziale prędkości czasami mocniej bije, a czasami jest to nie odczuwalne.

(01-16-2014, 5:14 )kala40 napisał(a):
(01-15-2014, 19:31 )wujekmetal napisał(a): sie ma
na mój chłopski rozum, jeżeli masz bicie na kierownicy przy większych prędkościach to

1.źle wyważone koła
2."bity" był w okolice koła i coś jest krzywe
3.luzy w zawieszeniu to raczej stuki i to niezależnie od prędkości,
im bardziej nierówno tym lepiej słychać.
żeby wyeliminować koła proponuje założyć drugi komplet i sprawdzić
czy jest tosamo.
istnieje jeszcze możliwość,że opona ma "bułe" i wyważarka tego nie łapie

Hej!
No muszę przyznać że wcześniej odczuwałem te bicie także na letnich oponach. jednak po zmianie tarcz przednich na nowe te bicie jakby ustąpiło przez pierwszych kilkadziesiąt km. później znowu było to samo, przy tym samym przedziale prędkości czasami mocniej bije, a czasami jest to nie odczuwalne.

Co może być krzywe w okolicy koła, jak to zdiagnozować, na stacji diagnostycznej wszystko jest wzorowo.
Pozdrawiam
Odpowiedz
#13
kala40 napisał(a):na stacji diagnostycznej wszystko jest wzorowo.

Diagnosta olał temat i się nie przyłożył? Poklikał dwa razy i spuścił na ziemię?

Innych pomysłów brak, na stacji przy porządnym grzebaniu to wątpię żeby niczego nie znalazł - ale tu się moja wiedza kończy.
Odpowiedz
#14
(01-16-2014, 5:36 )Khaito napisał(a):
kala40 napisał(a):na stacji diagnostycznej wszystko jest wzorowo.

Diagnosta olał temat i się nie przyłożył? Poklikał dwa razy i spuścił na ziemię?

Innych pomysłów brak, na stacji przy porządnym grzebaniu to wątpię żeby niczego nie znalazł - ale tu się moja wiedza kończy.

No to zobaczymy przy kolejnym przeglądzie.
Pozd.
Odpowiedz
#15
"Co może być krzywe w okolicy koła, jak to zdiagnozować, na stacji diagnostycznej wszystko jest wzorowo.
Pozdrawiam"

Polecam zakład zajmujący się regeneracją/naprawą zawieszeń. Specjalizujący się w tym tylko. Zaznajomiony z tematem więcej opowie co jest nie tak, niż pan ze stacji diagnostycznej widzący zazwyczaj tylko cyferki na monitorze...
Odpowiedz
#16
(01-21-2014, 23:22 )kowal napisał(a): "Co może być krzywe w okolicy koła, jak to zdiagnozować, na stacji diagnostycznej wszystko jest wzorowo.
Pozdrawiam"

Polecam zakład zajmujący się regeneracją/naprawą zawieszeń. Specjalizujący się w tym tylko. Zaznajomiony z tematem więcej opowie co jest nie tak, niż pan ze stacji diagnostycznej widzący zazwyczaj tylko cyferki na monitorze...

Hejka!
Kogo byś polecił.
Pozd.
Odpowiedz
#17
(01-23-2014, 4:42 )kala40 napisał(a):
(01-21-2014, 23:22 )kowal napisał(a): "Co może być krzywe w okolicy koła, jak to zdiagnozować, na stacji diagnostycznej wszystko jest wzorowo.
Pozdrawiam"

Polecam zakład zajmujący się regeneracją/naprawą zawieszeń. Specjalizujący się w tym tylko. Zaznajomiony z tematem więcej opowie co jest nie tak, niż pan ze stacji diagnostycznej widzący zazwyczaj tylko cyferki na monitorze...

Hejka!
Kogo byś polecił.
Pozd.

Teraz dopiero zakumałem temat.

Dobrze pamiętam że Ty jesteś ze śląska?
Mi zbieżność ustawiał:http://www.geometria-duda.pl/

Koleś robi tylko to, ma najlepsze opinie i trzeba się było umawiać bo kolejki i "zapisy" na telefon.

Byłem sceptyczny, po tym jak pojechałem osobiście byłem pod wrażeniem wiedzy - ustawił mi moją KA8 tak że myślałem że jadę innym samochodem

Może warto podjechać, czasami to właśnie taki starej daty fachowiec z doświadczeniem z miejsca odkryje co jest nie tak - nie twierdzę że zawsze tak jest.
Odpowiedz
#18
nie jestem ze śląska, jeśli o mnie chodzi.

robiłem regenerację całego zawieszenia w KA7 i niepotrzebna była geometria ani nic do ustawiania, jak stwierdził inny pan diagnozujący odwiedzony dla świętego spokoju. po prostu chłopaki robotę traktują z pasją, dają gwarancję i mam nadzieję że w innych województwach ze świecą szukać takich nie trzeba. w zach.pom. mogę spokojnie polecić, pisałem chyba gdzieś o tym.
Odpowiedz
#19
(01-26-2014, 2:03 )kowal napisał(a): nie jestem ze śląska, jeśli o mnie chodzi.

Nie, nie o Ciebie chodzi a o autora wątku
Odpowiedz
#20
(01-26-2014, 7:17 )Khaito napisał(a):
(01-26-2014, 2:03 )kowal napisał(a): nie jestem ze śląska, jeśli o mnie chodzi.

Nie, nie o Ciebie chodzi a o autora wątku

Dzięki za pomoc, jadę tam po niedzieli.
Pozdrawiam

P.S. podejrzewam że może na to wszystko mieć także sytuacja że przy ujemnych temperaturach tzn. jak odpalę autko, to podczas jazdy przez pierwsze kilkaset metrów od strony prawego przedniego koła dochodzi piszczenie (gwizdanie, buczenie), które później zanika. I tak jest za każdym razem po dłuższej przerwie. Pojawiło się to z pierwszymi mrozami. Może łożysko się sypie?. Dlatego podjadę tam niech zdiagnozuje.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości