Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wibracje 1700-2100rpm
#31
ooohoo - zaczyna się Szczęśliwy Szczęśliwy Szczęśliwy Ja mam studia, ty masz warsztat, ja mam 154 lata a ty nie, a ja mam pralkę z ręcznikami Szczęśliwy
Trzymać się tematu, nie licytować i nie wymądrzać - a jak nie to pod kościół lub na targ biegiem marsz Szczęśliwy
Aż się nie chce czytać takich jadowitych postów.
Odpowiedz
#32
baltom to jest formum wiec kazdy ma prawo do wypowiadania wlasnego zdania, ale takze do respektowania zdania innych prosta sprawa Uśmiech
Odpowiedz
#33
hustlav6: niestety nie mogę zgodzić się z Tobą że olej do konwertera jest napełniany podczas składania skrzyni i jest tam jego stała ilość. Dziś/wczoraj zamontowałem skrzynie z pustym konwerterem, olej wlałem przez bagnet, wlałem około 4 litrów i było go grubo ponad stan. Po odpaleniu silnika na 10s oleju już nie było na bagnecie. Dolewałem tak kilka razy aż stan był ok. I ilość wlanego oleju mniej więcej zgadza się z tym co mówi manual. Schemat może nieprofesjonalny ale z kosmosu nie jest wzięty.

hustlaw6 napisał(a):ogolnie do tematu dalej pozostawie swoje stanowisko jak jest ze konwerter moze byc uszkodzony w jakis sposob i podlega wymianie lub regeneracji i niema sposobu oceny co jest zniszczone bez zdjecia go ze skrzyni
z tym się zgadzam, choć pewnie specjaliści od ASB bez wyjęcia skrzyni stwierdzą czy to na pewno konwerter
Odpowiedz
#34
kaczors18- niebede sie z toba sprzeczal wszak domyslam sie ze obaj jestesmy tylko teoretykami w tej dzidzinie , to tylko serwis skrzyn automatycznych ma na tyle doswiadczenia aby dywagowac w tym temacie, tak samo wlasnie serwis jest w stanie ocenic uszkodzenie konwertera , wielu z nas to ma i mamy stare samochody wiec mozliwe ze to wlasnie konwertery padaja bo one sa odpowiedzialne za tlumienie wszelkich wibracji i "krzywych ruchow" w ukladzie przeniesienia napedu z silnika na skrzynie Uśmiech
Odpowiedz
#35
polecieliście obaj po bandzie, na przyszłość: spokojniej.

straciliście dużo cennej energii, zapraszam obupod moją Acurę :mrgreen:
v6
Odpowiedz
#36
Koledzy, mam krótkie 3 miesieczne doswiadczenie z Legendami, ale co zauważyłem: w pierwszym Legendzie do którego się przymierzałem były dokładnie w tym zakresie obrotów wibracje, o ile pamiętam to po oględzinach chyba się o to pytałem na forum - skrzynia automatyczna.
drugie auto które znam to te które zakupiłem ze skrzynią manualną i też są te same wibracje w tym samym zakresie obrotów i albo to siła sugestii albo wydaje mi się że w ostanim czasie się nasiliły :?
niezależnie od rodzaju skrzyni wibracje występowały...
924 LeMans
Fiero
Odpowiedz
#37
:?
Odpowiedz
#38
małe sprostowanie: wczoraj dokładniej przeanalizowałem i wibracje mam pomiędzy 1250 - 1750
Nie wiem jak to jest u was ale u mnie w sumie nie są mocno wyczuwalne i w zasadzie kiedy sobie o nich przypomnę to dopiero je wyłapuję, po za tym zauważyłem, że zjawisko wystepuje niezależnie od temperatury silnika...
924 LeMans
Fiero
Odpowiedz
#39
a masz pewność, że poduszki są w 100% ok?

ja niestety mam tą penwość co pogrąża mnie w dalszym szukaniu przyczyny. Nie chce mi się. :roll:
v6
Odpowiedz
#40
wydaje mi się że poduszki u mnie nigdy nie były ruszane, w sumie możliwe że to poduszki dają taki efekt
924 LeMans
Fiero
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości