Liczba postów: 784
Liczba wątków: 6
Dołączył: May 2010
Reputacja:
6
Wielosezonowki zabieraja im sezonowy "peak" roboty i konkretne dziesiatki tysiecy, trzeba to brac pod uwage zastanawiajac sie nad ich obiektywizmem. Zapytaj ich o przyczepnosc i wlasciwosci 3 letniej opony zimowej w porownaniu do nowej letniej? (byl na ten temat artykul kiedys i wyniki byly oszalamiajace)
Zapytaj ich o samoczynne starzenie gumy, o przyspieszone starzenie pod wplywem czynnikow atmosferycznych etc.
Liczba postów: 155
Liczba wątków: 10
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
1
Miejscowość: Szczecin
Dzięki za odpowiedź zadam dodatkowe pytania...
a w kwestii zimówek i rozmiaru 215/55/17 w miejsce 235/50/17 czy to prawda że spokojnie można to wstawić i nacisk na 1cm3 będzie większy w przypadku takiej opony niż tej szerokiej - chodzi o zimę oczywiście... ?
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2018
Reputacja:
0
Miejscowość: Suwałki
Witam kupiłem na słabych zimówkach Legenda wiec postanowiłem kupić nowe zimówki aby korzystać z napędu i moc bez względu na warunki na drodze .
Wybór padł na Nokiany jak kolega powyżej napisał.
Jutro wymieniam ciekawiło mnie ile sprawniej będę sie rozpędzał od świateł do świateł na nowych zimówkach ale śnieg stopniał czarny asfalt.
Na innym aucie mam założone Goodyear 4Seasons gen 2 auto sporo wolniejsze( mondeo diesel ) od Legenda choć moment obrotowy podobny i łatwo zerwać przyczepność na śliskim .
Mija już właśnie rok jak na nich jeżdżę i świetnie się spisują chyba nie mają słaby punktów patrząc z pryzmatu aut do codziennego użytku.