06-30-2017, 5:49
Cześć,
Na początku chciałbym podziękować wszystkim za czas jaki poświęcicie odpisując mi na poniższe pytania
Znalazłem Hondę Legend za 3999zł (313tys przebiegu) z "mazur"
1) Z zewnątrz prezentuje się na czwórkę, brak oznak korozji poza małą dziurką na prawym tylnym nadkolem(znajomy ma reperaturki)
2) Dyferencjał był nieszczelny i sprzedający dołącza uszczelki
3) Rozrząd naprawiany około 2tys km temu
4) Z tyłu w prawym kole na dziurach "czuć" auto, coś stuka (amortyzator/wachacz czy inny tulej)
5) Butla z gazem się skończyła i wymagana jest wymiana i regulacja (szacuje koszt na ok. 1000zł)
6) W środku bardzo zadbany, przyciski nie wytarte, kierownica na przebieg wygląda bardzo dobrze, elektryka i klima sprawne.
7) Podczas cofania i włączania biegu D czuć lekkie opóźnienie (do 1 sekundy)
Chciałbym poznać opinie doświadczonych użytkowników czy 7ka i 3ka może rzutować na olbrzymie koszta czy może przy wkładzie 3-4tys auto powinno nadal cieszyć asfalt.
Dziękuję
Na początku chciałbym podziękować wszystkim za czas jaki poświęcicie odpisując mi na poniższe pytania
Znalazłem Hondę Legend za 3999zł (313tys przebiegu) z "mazur"
1) Z zewnątrz prezentuje się na czwórkę, brak oznak korozji poza małą dziurką na prawym tylnym nadkolem(znajomy ma reperaturki)
2) Dyferencjał był nieszczelny i sprzedający dołącza uszczelki
3) Rozrząd naprawiany około 2tys km temu
4) Z tyłu w prawym kole na dziurach "czuć" auto, coś stuka (amortyzator/wachacz czy inny tulej)
5) Butla z gazem się skończyła i wymagana jest wymiana i regulacja (szacuje koszt na ok. 1000zł)
6) W środku bardzo zadbany, przyciski nie wytarte, kierownica na przebieg wygląda bardzo dobrze, elektryka i klima sprawne.
7) Podczas cofania i włączania biegu D czuć lekkie opóźnienie (do 1 sekundy)
Chciałbym poznać opinie doświadczonych użytkowników czy 7ka i 3ka może rzutować na olbrzymie koszta czy może przy wkładzie 3-4tys auto powinno nadal cieszyć asfalt.
Dziękuję