Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
obniżenie zawieszenia KA8
#11
Marcin, 18" w ka7/8 to naprawdę dużo.
Rozważ zmianę na maks 17" 8,5J i będzie malina, choć np. Shadows jezdzi na 18 9J i na obniżonym Koni i wygląda to pięknie.
Osobiście koło mam seryjne, zawias obniżony i nie ma problemu z nadkolami, za to wciąż ocieram kolektorami i ypipem o progi itp. Tłumik końcowy też czasem lubi dotknąć ziemi.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#12
(07-17-2017, 16:44 )Szczebiot napisał(a): Marcin, 18" w ka7/8 to naprawdę dużo.
Rozważ zmianę na maks 17" 8,5J i będzie malina, choć np. Shadows jezdzi na 18 9J i na obniżonym Koni i wygląda to pięknie.
Osobiście koło mam seryjne, zawias obniżony i nie ma problemu z nadkolami, za to wciąż ocieram kolektorami i ypipem o progi itp. Tłumik końcowy też czasem lubi dotknąć ziemi.

sądzę ze 19 wejda takze ale z naciagiem zeby oponki nie tarly na 8.5j mowa tu o tyle
Odpowiedz
#13
Właśnie udało mi się znaleźć papiery ze sprężyn jakie mam zamontowane w aucie. Jest to firma "fintec" -40mm
Niestety wiecej info na temat tej firmy nie mam oprocz tego że jest TUV i ta zmiana jest wbita w dokumenty auta.
W ogóle na temat tej firmy są szczątkowe informacje w internecie.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#14
Nigdy się nie zastanawiałem nad zmianą koła na mniejsze calowo Uśmiech zgodzę się , że czasem można lepszy wzór felgi dorwać w mniejszym rozmiarze i to mógłby być jedyny dla mnie powód Uśmiech
Puki co pomyślę nad obniżeniem auta na sprężynach, niż zmianą felg. Zawsze można "wyciągnąć" nadkola .
Dodam jeszcze, że mniejsza felga nie znaczy gorsza.. Jak dla mnie ważnym elementem felgi jest jej szerokość, rant mile widziany. Dlatego nie skreślam opcji zmiany koła na mniejsze.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości