Liczba postów: 210
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: stolica
Lub, jeśli układ chłodzenia ciśnieniowy z jego brakiem i tym samym brakiem chłodzenia
...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
kiler266, zapraszam najpierw do przywitania się w odpowiednim dziale.
Liczba postów: 210
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: stolica
05-12-2014, 2:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014, 5:27 przez dr.big.)
A co można sądzić po 3 słabiutkich zdjęciach
? Widać, że było coś grzebane przy zawieszeniu...
PS. Kupił go zaledwie parę miesięcy temu i już sprzedaje? Aż taka kupa
?
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 8
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
Bardziej mi chodziło, o cenę i to, że to handlarz sprzedaje. Nie wiem czy warto się interesować takim autem. Mam dylemat czy dać 8 tys. czy 4 tys. i robić wszystko samemu od podstaw.
Liczba postów: 210
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: stolica
05-12-2014, 17:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014, 17:53 przez dr.big.)
Muszę chyba rozwiać jakieś złudzenia... 4 tysie za KA8? To chcesz kupić cienkacza
? Nawet za 8 tysi nie kupisz porządnej i zarejestrowanej KA8...
PS. Mówię o "porządnej", a nie o jakimś pokleconym wraku...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8