Witam,
czy ktos z Was probowal podnosic moc w kb1 ? Przyznam szczerze, ze kb1 jest dosc ciezkie i cos by tam sie przydalo wiecej. Zdaje sobie sprawe z tego, ze krecenie wolnossacej jednostki wymaga dosc drogich i zaawansowanych ingerencji typu: walki, dolot, wydech, kolektor. ... lub po prostu zmiana auta na mocniejsze.
Z tego co czytalem na forum accorda to mozna moc podniesc sama modyfikacja programu w sterowniku. Od dawna robia rzedowe k24 a calkiem niedawno zaczeli tez krecic k20 (z mniejszym efektem - silnik bardziej zoptymalizowany juz fabrycznie). Zagadalem do jednego goscia z forum o podkrecenie j35 i oto co dostalem w odpowiedzi:
Cześć, wzrost mocy o ca 20-30KM i 20-30Nm, przesunięcie odcięcia wyżej o 200 rev/min bieg jałowy podniesiony o 50 rev/min - Lepsza reakcja na pedał gazu Przyspieszenie do 100ki poprawi się o 0,5 sek moment obrotowy dostępny w szerszym zakresie obrotów lekko spadnie spalanie przy normalnej jeżdzie - trasa cena 600 PLN za J serie Wgrywamy gotową mapę przygotowaną pod dany silnik, tak aby wydobyć drzemiący w nim potencjał. Pozdrawiam
Dodatkowo wyłączamy 2gą sonde lambde (ustawienia pod normy EURO2) i usuwamy speed limiter
Co o tym sadzicie ? Warto ? Nie warto ? Jak to wplynie na trwalosc skrzyni ? Generalnie troche mi sie nie chce wierzyc, ze bez strojenia pod konkretne auto mozna zyskac do 30 KM .... Podejrzewam ze za taka modyfikacje u tunera zaspiewaja sobie kolo 1000-2000 zl.
czy ktos z Was probowal podnosic moc w kb1 ? Przyznam szczerze, ze kb1 jest dosc ciezkie i cos by tam sie przydalo wiecej. Zdaje sobie sprawe z tego, ze krecenie wolnossacej jednostki wymaga dosc drogich i zaawansowanych ingerencji typu: walki, dolot, wydech, kolektor. ... lub po prostu zmiana auta na mocniejsze.
Z tego co czytalem na forum accorda to mozna moc podniesc sama modyfikacja programu w sterowniku. Od dawna robia rzedowe k24 a calkiem niedawno zaczeli tez krecic k20 (z mniejszym efektem - silnik bardziej zoptymalizowany juz fabrycznie). Zagadalem do jednego goscia z forum o podkrecenie j35 i oto co dostalem w odpowiedzi:
Cześć, wzrost mocy o ca 20-30KM i 20-30Nm, przesunięcie odcięcia wyżej o 200 rev/min bieg jałowy podniesiony o 50 rev/min - Lepsza reakcja na pedał gazu Przyspieszenie do 100ki poprawi się o 0,5 sek moment obrotowy dostępny w szerszym zakresie obrotów lekko spadnie spalanie przy normalnej jeżdzie - trasa cena 600 PLN za J serie Wgrywamy gotową mapę przygotowaną pod dany silnik, tak aby wydobyć drzemiący w nim potencjał. Pozdrawiam
Dodatkowo wyłączamy 2gą sonde lambde (ustawienia pod normy EURO2) i usuwamy speed limiter
Co o tym sadzicie ? Warto ? Nie warto ? Jak to wplynie na trwalosc skrzyni ? Generalnie troche mi sie nie chce wierzyc, ze bez strojenia pod konkretne auto mozna zyskac do 30 KM .... Podejrzewam ze za taka modyfikacje u tunera zaspiewaja sobie kolo 1000-2000 zl.