Witam wszystkich forumowiczów
Przygodę z pierwszą hondą zacząłem od 2007 roku , była to preluda V generacji 2.0. Auto przez pięć lat użytkowania praktycznie bezawaryjne oprócz podstawowych czynności typu oleje , filtry , hamulce , itp. Po ponad półrocznym czasie poszukiwań (zakup maj 2013) przedstawiam inną , myślę że ciekawszą generację , tym bardziej , iż na pokładzie silnik serii H,lekko dłubnięty Auto jest odrestaruowywane od 2013 roku do teraz.Budowane pod moją wizje,ma być przede wszystkim sprawne mechanicznie na 100%,ma być zabawką tylko weekendową,szanowaną,nie katowaną.Mam nadzieję iż do kolekcji trafi za jakiś czas KA8.
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... _2d_6ofPGA
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... vJDJTdU-Nw
MODEL : BB1 rok produkcji 1993 (JHMBB11700C000396 sprzedaż w salonie PL 25.10.1994)
LAKIER : Milano Red-81 podstawowy (odnowiony lakier czerwiec 2014) , pełna konserwacja 2016
KOMORA : Silnik H22A , głowica i wałki ATR Z H22A7 , pokrywa świec karbonowa , świece NGK , przewody Vision 10.2mm czerwone , pokrywa pomalowana farbą VHT czerwoną , korek oleju Mugen , wtryski 330cc OBD1 , komputer P28 , rozrząd konwersja na manualny napinacz , cooling plate , czerwone skarpetki spoon , siłowniki maski , aluminiowa miska oleju OBD1 , rozpórka przód aluminiowa , komora silnika pomalowana na jaśniejszy kolor Milano Red-81 , olej do silnika Vavoline 10W60
UKŁAD WYDECHOWY : kolektor wydechowy ATR wyjście 2.5''pomalowany farbą żaroodporną i owinięty bandażem bazaltowym , rura nierdzewka 2.25'' , tłumik środkowy M-Tech , tłumik końcowy komorowy M-Tech , usunięta sonda lambda
UKŁAD DOLOTOWY: kolektr ssący SKUNK 2 PRO SERIES , przepustnica H22A , rura CAI 3'' , stożek AEM , usunięty IAB ,usunięty EGR
UKŁAD HAMULCOWY : tarcze przód 324mm + zacisk brembo 4-tłoczkowy + klocki Ferodo DS Preformance , tarcze tył 290mm + klocki Ferodo Primer , usunięty ABS i zamontowany korektor siły hamowania z JDM-a , przewody stałe wymienione na nowe miedziane , przewody elastyczne do zacisków wymienione na stalowe w oplocie Hel
UKŁAD NAPĘDOWY : skrzynia ze szperą U2Q7 + dłuższa piątka , odelżone koło zamachowe , nowe sprzęgło ATR
KOŁA : felgi OZ Leggera HLT 17/7.5'' , opony Michellin Pilot Sport 3
ZAWIESZENIE: seria 4WS , gwint TEIN STREET FLEX + EDFC II , swap na 5 szpilek
BODY KIT : dokładka przód Type R Style , dokładki boczne ori MUGEN , zderzak tył z zaspawanym przeciwmgielnym , dokładka zderzaka tył JUN , usunięta antena , szyba tył USDM bez wycieraczki , side markery USDM , lotka tył JDM ze stopem , trzeci stop JDM z napisem PRELUDE , lamy przód JDM przedlift , halogeny JDM , owiewki JDM , doświetlenie zakrętów JDM , nerki polift czarny połysk , gold znaczki OEM , znaczek na tylniej klapie VTEC
ŚRODEK : digitale EDM z polifta z kontrolkami 4ws i srs , klimatronik polift JDM , maplight JDM , dywaniki PTP , listwy progowe PTP , środek przerobiony na polifta , podświetlenie stacyjki , podświetlony przycisk AUTO USDM , przycisk Lock USDM , klamki chrom , osłonki głośników polift , kontrolka zapalonych pasów USDM polift , kontrolka zapalonych świateł dziennych z polifta EDM , podajniki pasów z poluźniaczami JDM , lampki w drzwiach czerwone z V gen , tylni głośnik basowy USDM ze wzmacniaczem , siedzenia tył i przód skóra perforowana , gałka type s , kierownica momo Atr , podłokietnik , wszystko obszyte skórą z przeszyciem czerwonej nici , elektryczne szyby , szyberdach , centralny zamek z alarmem , elektrycznie regulowane , składane i podgrzewane lusterka JDM , podgrzewana tylnia szyba USDM
CAR AUDIO: głośniki przód Morel Temp 6 , wzmacniacz Audison Millenium Power 5 ,wygłuszenie matami ,tylni głośnik basowy Sinuslive SL240
MOC : + 200
UŻYTKOWANIE : tylko weekendowe , garażowane , w zimę nie użytkowane
Pozdrawaim
Przygodę z pierwszą hondą zacząłem od 2007 roku , była to preluda V generacji 2.0. Auto przez pięć lat użytkowania praktycznie bezawaryjne oprócz podstawowych czynności typu oleje , filtry , hamulce , itp. Po ponad półrocznym czasie poszukiwań (zakup maj 2013) przedstawiam inną , myślę że ciekawszą generację , tym bardziej , iż na pokładzie silnik serii H,lekko dłubnięty Auto jest odrestaruowywane od 2013 roku do teraz.Budowane pod moją wizje,ma być przede wszystkim sprawne mechanicznie na 100%,ma być zabawką tylko weekendową,szanowaną,nie katowaną.Mam nadzieję iż do kolekcji trafi za jakiś czas KA8.
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... _2d_6ofPGA
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... vJDJTdU-Nw
MODEL : BB1 rok produkcji 1993 (JHMBB11700C000396 sprzedaż w salonie PL 25.10.1994)
LAKIER : Milano Red-81 podstawowy (odnowiony lakier czerwiec 2014) , pełna konserwacja 2016
KOMORA : Silnik H22A , głowica i wałki ATR Z H22A7 , pokrywa świec karbonowa , świece NGK , przewody Vision 10.2mm czerwone , pokrywa pomalowana farbą VHT czerwoną , korek oleju Mugen , wtryski 330cc OBD1 , komputer P28 , rozrząd konwersja na manualny napinacz , cooling plate , czerwone skarpetki spoon , siłowniki maski , aluminiowa miska oleju OBD1 , rozpórka przód aluminiowa , komora silnika pomalowana na jaśniejszy kolor Milano Red-81 , olej do silnika Vavoline 10W60
UKŁAD WYDECHOWY : kolektor wydechowy ATR wyjście 2.5''pomalowany farbą żaroodporną i owinięty bandażem bazaltowym , rura nierdzewka 2.25'' , tłumik środkowy M-Tech , tłumik końcowy komorowy M-Tech , usunięta sonda lambda
UKŁAD DOLOTOWY: kolektr ssący SKUNK 2 PRO SERIES , przepustnica H22A , rura CAI 3'' , stożek AEM , usunięty IAB ,usunięty EGR
UKŁAD HAMULCOWY : tarcze przód 324mm + zacisk brembo 4-tłoczkowy + klocki Ferodo DS Preformance , tarcze tył 290mm + klocki Ferodo Primer , usunięty ABS i zamontowany korektor siły hamowania z JDM-a , przewody stałe wymienione na nowe miedziane , przewody elastyczne do zacisków wymienione na stalowe w oplocie Hel
UKŁAD NAPĘDOWY : skrzynia ze szperą U2Q7 + dłuższa piątka , odelżone koło zamachowe , nowe sprzęgło ATR
KOŁA : felgi OZ Leggera HLT 17/7.5'' , opony Michellin Pilot Sport 3
ZAWIESZENIE: seria 4WS , gwint TEIN STREET FLEX + EDFC II , swap na 5 szpilek
BODY KIT : dokładka przód Type R Style , dokładki boczne ori MUGEN , zderzak tył z zaspawanym przeciwmgielnym , dokładka zderzaka tył JUN , usunięta antena , szyba tył USDM bez wycieraczki , side markery USDM , lotka tył JDM ze stopem , trzeci stop JDM z napisem PRELUDE , lamy przód JDM przedlift , halogeny JDM , owiewki JDM , doświetlenie zakrętów JDM , nerki polift czarny połysk , gold znaczki OEM , znaczek na tylniej klapie VTEC
ŚRODEK : digitale EDM z polifta z kontrolkami 4ws i srs , klimatronik polift JDM , maplight JDM , dywaniki PTP , listwy progowe PTP , środek przerobiony na polifta , podświetlenie stacyjki , podświetlony przycisk AUTO USDM , przycisk Lock USDM , klamki chrom , osłonki głośników polift , kontrolka zapalonych pasów USDM polift , kontrolka zapalonych świateł dziennych z polifta EDM , podajniki pasów z poluźniaczami JDM , lampki w drzwiach czerwone z V gen , tylni głośnik basowy USDM ze wzmacniaczem , siedzenia tył i przód skóra perforowana , gałka type s , kierownica momo Atr , podłokietnik , wszystko obszyte skórą z przeszyciem czerwonej nici , elektryczne szyby , szyberdach , centralny zamek z alarmem , elektrycznie regulowane , składane i podgrzewane lusterka JDM , podgrzewana tylnia szyba USDM
CAR AUDIO: głośniki przód Morel Temp 6 , wzmacniacz Audison Millenium Power 5 ,wygłuszenie matami ,tylni głośnik basowy Sinuslive SL240
MOC : + 200
UŻYTKOWANIE : tylko weekendowe , garażowane , w zimę nie użytkowane
Pozdrawaim
HONDA LEGEND COUPE KA8 C32A2
''Młodość sądzi,starość rozgrzesza''
''Młodość sądzi,starość rozgrzesza''