Liczba postów: 173
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
1
Wyglada fajnie, ale jakies lepsze fotki by sie zdalo
Oraz jak swieci w nocy.
Semper Fi! // In JDM we trust!
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 28
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
03-20-2012, 0:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-20-2012, 1:45 przez bigul.)
Ja już mam u siebie wsadzone xenony od jakiegoś czasu ale musze uzupełnić je w jakieś markowe żarniki ponieważ chinszczyzna to kiepski wybór i wtedy powrzucam foty.
Ogólnie dla przypomnienia lampy JDM wnętrze zrobione na czarno/soczewka bi-xenonowa hella
żarniki mają dojść niebawem to będzie pogoda to coś porobie.
Co do adaptacji lamp z BMW to nie wiem czy to jest możliwe, już predzej bebechy z wnętrza lampy
Mam pytanie bo lampy JDM miały 3 śruby do regulacji.
2 odpowiadają za regulacje odbłyśnika lampy dziennej/drogowej
1 odpowiadająca za regulacje odbłyśnika lampy przeciwmgłowej
Jeżeli tak jest to te 2 śruby od dziennej to umożliwiają ruch tylko góra dół? Czy np jedna śruba odpowiada za góre/doł druga za prawo/lewo?
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
ładnie jak na pierwszą samodzielną przeróbkę.
czy prawa soczewka nie jest ciut wyżej jak lewa?
Przydałaby się fotka frontalna
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 18
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
3
Miejscowość: wrocław
Hej,
odkopię trochę temat.
Jak wygląda rozklejanie oryginalnych lamp w KA9 ?
Czy metoda nożyk + piekarnik wystarczą aby rozkleić lampę ?
Czy do wyjęcia lampy z samochodu jest potrzeba ściągania zderzaka ?
Czy ściąganie tylnych lamp wymaga ściągania zderzaka ? (wiem, że nie ten wątek ale nie chcę generować nowych wątków, może ktoś będzie wiedział)
Dzięki!
Liczba postów: 704
Liczba wątków: 13
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: W-wa
Aby zdjąć przednie lampy trzeba najpierw zdjąć zderzak a następnie odkręcić pas przedni.
HLKA9'96 -> HLKA9'99