Liczba postów: 327
Liczba wątków: 14
Dołączył: Mar 2017
Reputacja:
0
Miejscowość: Szczecin
Mało prawdopodobne ale zawsze trzeba mieć nadzieję ! Dziwię się ludziom znaczy mechanikom ! Jaki to wynalazek silnik to w miarę prosta konstrukcja ,może trochę dużo podciśnień i tyle. Jeżeli mechanik ma wiedzę to ogarnie temat bez większych problemów.
Liczba postów: 59
Liczba wątków: 8
Dołączył: Oct 2018
Miejscowość: Warszawa
Z dostępnością części to nie problem. Wszystko jest lecz myśle własnie ze chodzi o czas. Dzisiaj się okaże czy uszczelka czy chłodnica. Panowie jeślibyłaby to chłodnica to macie jakiś dostęp? bo na necie kupe kasy
Liczba postów: 302
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Miejscowość: Czerwionka
Nikon142 musisz wziąść poprawke na to co jest w internecie tzn niby dane części są ale jak zadzwonisz to okazuje sie, że już ich dawno nie ma.. Zgadzam się z przedmówcą, uderzaj do Pawełszczecin.
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
A ja myślę, że rację mają koledzy którzy wcześniej pisali, że przy tego typu awarii najbardziej ekonomicznym rozwiązanie będzie kupienie drugiego silnika i zrobienie swapa. Koszty remontu będą ogromne.
Liczba postów: 59
Liczba wątków: 8
Dołączył: Oct 2018
Miejscowość: Warszawa
01-08-2019, 1:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-08-2019, 1:53 przez Nikon142.)
a drugi też nie wiem co kupie i ile na nim pojeżdzę. Jeżeli chodzi o uszczelke pod głowicą przy kompletnej wymianie ( uszczelki + rozrząd + olej + uszczelka pod zaworami) zamknę się w kwocie 2k moze z stowke ponad. silnik kupie za 1000 moze ponad + tez nie wiadomo co tam bedzie do wymiany. Więc auto stoi juz u mechanika i ma mi dać znać czy to chłodnica czy uszczelka. Jeżeli chodzi o części to nie patrzyłem na internet tylko jeździłem do sklepu gdzie gosc dzwonił do hurtowni, więc z tym nie ma problemu. Problem jest z chłodnicą która kosztuje na necie sporo a używek brak, lecz jest opcja na zamiennik.
Liczba postów: 413
Liczba wątków: 32
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
4
Miejscowość: Gliwice
To nie tak, wszystko zależy jakim sentymentem jest obarczone auto, na swoim przypadku powiem tylko tyle że kompletny remont silnika zamkną się w okolicach ponad 11kpln a i tak teraz, bogatszy o wiedzę zrobiłbym to inaczej bo pomimo worka pieniędzy silnik ciecze spod pokryw zaworów, puszczają uszczelniacze i sączy się spod pompy oleju. Mechanicznie silnik zyleta, jednak mam cholerny niesmak.. Bo kapie i wkurw.a.
Nakupiłem w cholere rzeczy do przekładki, jest materiał na sztukę very rare ale gdzieś serca brakło (po podpaleniu przez zazdrosniika) i teraz od listopada stoi w dziupli a ja się bujam Octavia w 1.9tdi ?
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
01-08-2019, 19:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-08-2019, 19:29 przez carlos.)
Nikon 124 mi mój mechanik powiedział za remont silnika około 6 koła cebulionów. Jak widzisz Szczebiot wpakował prawie 2x tyle. Jeśli Twój człowiek zrobi to samo za 2 tysie to gratuluje znalezienia takiego mechanika. Na początku tematu prosiłeś o poradę więc napisałem moje zdanie: najekonomiczniej będzie zrobić swap. Silniki w KA9 to nie jest to samo co KA7/8 i problem uszczelki głowicy ich tak bardzo nie dotyczy.