Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LPG
#31
jak dla mnie to zależy od podejścia, masz 10 tyś na stukane i coś niedobrego się dzieję, auto na warsztat i poprawki. Obedcnie po 10 tys wymieniam olej i filtry i jadę dalej Oczko
v6
Odpowiedz
#32
Czy ktos mi jeszcze moze powiedziec gdzie mieli montowany reduktor? mowie o sekwencji
Odpowiedz
#33
U mnie jest tak zamontowane dlugo myslalem gdzie go upchac i to wg mnie jedyne sluszne miejsce, zbiorniczek podcisnienia powedrowal pod rure dolotu przy wentylatorze trzeba sie mocno przyjrzec zeby go dostrzec.

[Obrazek: Zdj%25C4%2599cie0202.jpg]
[Obrazek: IMG_5350.JPG]
Pozdrawiam
Yogi
Odpowiedz
#34
u mnie jest pod akumulatorem.
Odpowiedz
#35
Yogi, powiedz mi czy przewody podcisnienia pociagnales tam,duzo dorabiania bylo?
A w przypadku akumulatora,to masz reduktor cegle czy taki jak Yogi? Przesuwales przewody od klimy czy to sie pod nim zmiescilo.
P.S. Nie patrzylem jeszcze dzis od spodu,wiec nie wiem czy tam pod aku jest jeszcze przestrzen.
Odpowiedz
#36
mam bardzo mały reduktor i nic poza jednym klaksonem nie trzeba było przenosić.
Odpowiedz
#37
z tego co pamietam to chyba jeden przewod musialbyc dluzszy a reszte wystarczylo poprzepinac, moim zdaniem to bardzo dobre miejsce ze wzgledu na dostep do filtra i regulacji.
Pozdrawiam
Yogi
Odpowiedz
#38
ale masz balagan pod maska Uśmiech
Odpowiedz
#39
Ja posiadam sekwencje D.T. Gaz system ogólnie instalacja lipa ,po przeróbce przewodu doprowadzającego gaz z butli do reduktora na większą średnicę i wymianie reduktora na mocniejszy daje rade chodzi równo i bez problemów. a spalanie zaczyna się od 13 L do nawet 25 L zależy od jazdy Duży uśmiech Gaz posiadam dlatego że jest ekologiczny.
Odpowiedz
#40
Ja wsadziłem nowego blosa a resztę instalacji wywlekłem z jakiejś preludy, którą rozbierałem na części. Parownik do 140KM ale będzie zmieniony. Póki co starm sie nie przekraczać na gazie 5 tys obrotów. Spalania jeszcze nie policzyłem bo wciąż reguluję blosa. Stawiam na 18 l LPG w mieście. Myślę, że ok skoro prelude, która jest sporo lżejsza pali 14 l gazu. Narazie mam tylko jeden problem - auto gasnie na gazie jak silnik jest zimny, tzn obroty są zbyt niskie. Zobaczyłem, że jekieś podciśnienie jest upitolone więc połatam co trzeba.

Słyszałem, że trzeba zakładać sekwencję bo wywala uszczelki pod głowicami. Moje uszczelki mają nalatane 15 tys km i siedzą oryginały z ASO więc mam nadzieję, że wytrzymają. Uśmiech A na sekwencję zawsze będę mógł przejść. Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości