06-03-2010, 4:19
Dzięki za odp. Chyba się szarpnę i zamówię wkońcu ten zawór, tak jak pisałem, przepuszcza w obie strony gdy w niego dmuchałem, nawet oleju mi teraz szkoda wymieniać bo i tak syf w silniku mimo że już kupiłem lotos 5w30.
Odnośnie samego przewietrzania skrzyni korbowej i pokryw zaworowych to tak to wygląda na schemacie:
czyste powietrze jest zasysane do tylnej pokrywy (4), stamtąd do skrzyni korbowej i do przedniej pokrywy , później poprzez zawór PCV (7) powinno być zasysane do kolektora dolotowego przez sześć małych dziurek:
Kiedyś chciałem zrobić podciśnieniowy przyrząd do odpowietrzania hamulców, butelkę plastikową podłączyłem przy przepustnicy , zgniotło ją momentalnie więc podciśnienie musi być duże. Teoretycznie więc wszelkie opary i kondensacja powinna być zasysana do komór spalania.
Odnośnie samego przewietrzania skrzyni korbowej i pokryw zaworowych to tak to wygląda na schemacie:
czyste powietrze jest zasysane do tylnej pokrywy (4), stamtąd do skrzyni korbowej i do przedniej pokrywy , później poprzez zawór PCV (7) powinno być zasysane do kolektora dolotowego przez sześć małych dziurek:
Kiedyś chciałem zrobić podciśnieniowy przyrząd do odpowietrzania hamulców, butelkę plastikową podłączyłem przy przepustnicy , zgniotło ją momentalnie więc podciśnienie musi być duże. Teoretycznie więc wszelkie opary i kondensacja powinna być zasysana do komór spalania.