czy ja wiem , listwa paliwowa stracila szczelnosc na oringach wtryskow , zamowilem 6 szt zaloze* i bedzie chulac , drobne babole do poprawki i będzie jak fabryczne C35 w KA8 ,
co ciekawe na 5 biegu z pułapu 1200 rpm podnosi sie tak jak ACC na 3 biegu może się uda miasto przelecieć nie zmieniając biegów , Trasa mieszana szybciej i wolniej miasto i poza miastem trochę autostrady wychodzi coś około 9L/100 , mam takiego czuja ze w trasie powinienem sie zamknąć w okolicach 8L
edit ,
oczywiscie to byla moja druga przejaszczka tym legendem od zakupu ( luty 2012) ,
jedno juz wiem ze gdybym sie wczesniej zainteresowal KA8 plus swap na C35 to z pewnością nie miał bym az tylu Prelud (1x II gen , 3x III Gen 12V AT ,16V,16V AC 4WS , chyba 3x IV gen F20,H23,H22 , 1x V gen H22),
o ile sie nie myle to musi byc roznica w rozstawie OSI miedzy Prelude a KA8 , Legend pięknie płynie po nierównej i falowanej drodze gdzie preluda zachowuje sie bardzo nerwowo
co ciekawe na 5 biegu z pułapu 1200 rpm podnosi sie tak jak ACC na 3 biegu może się uda miasto przelecieć nie zmieniając biegów , Trasa mieszana szybciej i wolniej miasto i poza miastem trochę autostrady wychodzi coś około 9L/100 , mam takiego czuja ze w trasie powinienem sie zamknąć w okolicach 8L
edit ,
oczywiscie to byla moja druga przejaszczka tym legendem od zakupu ( luty 2012) ,
jedno juz wiem ze gdybym sie wczesniej zainteresowal KA8 plus swap na C35 to z pewnością nie miał bym az tylu Prelud (1x II gen , 3x III Gen 12V AT ,16V,16V AC 4WS , chyba 3x IV gen F20,H23,H22 , 1x V gen H22),
o ile sie nie myle to musi byc roznica w rozstawie OSI miedzy Prelude a KA8 , Legend pięknie płynie po nierównej i falowanej drodze gdzie preluda zachowuje sie bardzo nerwowo