08-27-2015, 8:12
do tego Cifa trzeba porządnego NM i trochę koni i będzie jechał a jak wkleja podwójna ścianę godziwa do komory silnika tez nie będzie go słychać no ale wtedy cena pozabija jeleni ,
ACCo 8 ma szwagier i faktycznie plastiki takie same raczej ten sam wzór powierzchni moim zdaniem daleko mu do miłego japońca , to już wsteczna generacja 7 acco ma chyba lepsza powierzchnie , Legend to Legend i wątpię by Honda w euro dala rade się na civie i jazzie utrzymać , Audi zrobiła od 1-7 serie Q tak samo aerie A , bmw to samo , by Honda mogla tak szeroki rynek ogarnąć i to na warunki euro to potrzebuje zaoferować więcej za mniej a tak każdy lolek jest władcą pierścieni i każdy bolek ma M3 a legendarni kierowcy nie maja się na co przesiąść ,
ale muszę przyznać ze w BMW można spotkać klimę na guzik i pokrętła manualne w 5er mniej ale 3er dość często można spotkać, to samo w AUDI nawet w A6 bo takiej szukałem zanim kupiłem Acco wiec tez lista wyposażenia jest długa ale rynek maja tak opanowany ze ludzie kupują te auta z tradycji , kiedyś miał 7er i tak co 3-5 lat wymienia na nowszy model ,
Legendy można cenić za to ze nie maja milionowych przebiegów i można nabyć technicznie lepszy egzemplarz jak porównywalnie bmw czy audi , ale czy to wszystko bedzie mialo pozytywny koniec i legend trafi ponownie na euro zadupie ??? , jestem za bo zapewne byl by interesujący taki egzemplarz kilkuletni z 7.680km przebiegiem
ACCo 8 ma szwagier i faktycznie plastiki takie same raczej ten sam wzór powierzchni moim zdaniem daleko mu do miłego japońca , to już wsteczna generacja 7 acco ma chyba lepsza powierzchnie , Legend to Legend i wątpię by Honda w euro dala rade się na civie i jazzie utrzymać , Audi zrobiła od 1-7 serie Q tak samo aerie A , bmw to samo , by Honda mogla tak szeroki rynek ogarnąć i to na warunki euro to potrzebuje zaoferować więcej za mniej a tak każdy lolek jest władcą pierścieni i każdy bolek ma M3 a legendarni kierowcy nie maja się na co przesiąść ,
ale muszę przyznać ze w BMW można spotkać klimę na guzik i pokrętła manualne w 5er mniej ale 3er dość często można spotkać, to samo w AUDI nawet w A6 bo takiej szukałem zanim kupiłem Acco wiec tez lista wyposażenia jest długa ale rynek maja tak opanowany ze ludzie kupują te auta z tradycji , kiedyś miał 7er i tak co 3-5 lat wymienia na nowszy model ,
Legendy można cenić za to ze nie maja milionowych przebiegów i można nabyć technicznie lepszy egzemplarz jak porównywalnie bmw czy audi , ale czy to wszystko bedzie mialo pozytywny koniec i legend trafi ponownie na euro zadupie ??? , jestem za bo zapewne byl by interesujący taki egzemplarz kilkuletni z 7.680km przebiegiem