Nadkola w wielu w stanie agonalnym, naprawiane i kitowane, ale mające niewiele wspólnego z Hondą Legend ...
Warto na starcie położyć odpowiednio więcej, a nie napalać się na tani chłam. To zaprocentuje szybko i nie obciach będzie takim samochodem jeździć. A "nie strupem", to można nawet podjechać na spotkanie youngtimerów bez narażania się na trafne docinki .
Piszę tu oczywiście o coupe, bo 4 furtki mnie nie interesują.
A i sprzedać łatwiej, bo dzisiaj wraka mało kto szuka. Mechanikę można wyprostować. Wyglądu za bardzo nie.
Warto na starcie położyć odpowiednio więcej, a nie napalać się na tani chłam. To zaprocentuje szybko i nie obciach będzie takim samochodem jeździć. A "nie strupem", to można nawet podjechać na spotkanie youngtimerów bez narażania się na trafne docinki .
Piszę tu oczywiście o coupe, bo 4 furtki mnie nie interesują.
A i sprzedać łatwiej, bo dzisiaj wraka mało kto szuka. Mechanikę można wyprostować. Wyglądu za bardzo nie.
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8