12-10-2015, 9:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-10-2015, 17:12 przez arek@epoczta.pl.)
(12-10-2015, 4:24 )Makukrak napisał(a): Swiece to moze i dobry trop, ale powiedz jeszcze jaki to halas? Zakladam ze gazownicy sa fachowcami i nic nie dzieje sie z cisnieniem przy WOT, niemniej jednak te Hany, o ktorych mowisz, to ja mam w 205-konnej KA9. Odnosnie samych swiec, to nie sugeruj sie gazownikami tylko kup to co zaleca producent auta, poniewaz ma pracowac na benzynie,a paliwo alternatywne w postaci elpidżi nie moze wymagac ingerencji w oryginalny system zasilania i zaplonu(moze oprocz wariatora zaplonu, ale z tym poradzi sobie oryginalny komp silnika).
Odnosnie charakterystyki, to teoretycznie mozesz tak zestroic model(oczywiscie do granicy przy ktorej elektronika auta nie wyrzuci zadnego bledu) ze silnik w niektorych obszarach pracy ma wieksza moc, co oczywiscie odbije sie znacznie na spalaniu.
auto nie równo wchodzi na obroty gdy gwałtownie wciskam pedał nawet podkręcając go do 2-3 tyś z wolnych obrotów ale gwałtownie
szarpie...
Jeżeli przyspieszam płynnie ( pomału) to wchodzi w miarę normalnie
ale przy dynamicznym ruszaniu to szarpie jednak... no i nie ma tej pewności przy nagłym wyprzedzaniu w ruchu na trasie jak wcześniej...
Sprawdziłem na autostradzie więc również słabiej idzie niż na benzynie
Czy to może być od świec?
są oryginalne jakie producent założył do tego modelu
polecają zmienić je - mogę oczywiście ale wg. mnie to powinno działać skoro na benzynie działa dobrze
Mam nadzieję że to da się wyregulować to wszystko.
Poza tym okazało się że nie resetuje ilości paliwa także stan paliwa wciąż ubywa...
I taka ciekawostka, przy ok 6 tyś obrotów odcina gaz i przełącza na benzynę - tak ustawili,
co wyraźnie czuć przez moment w otrzymaniu jakby nowej energi...