Moja instalacja nie przystoi do tego modelu, bo ja mam KA9, wiec mniejsza pojemnosc i moc oraz inny system zasliania paliwem(wolniejszy, mniej dokladny, mniej sond lambda etc). Ja swoja odziedziczylem i mam sterownik Zenith(jeden z pierwszych), reduktor Scorpion GT(ktory notabene moge polecic, nie jest taki zly, jak czasem na LPG forum pisza oraz obsluga techniczna jest pierwsza klasa-rzeczowe konsultacje z designerem tego ustrojstwa, darmowe czesci zamienne jak np pokrywa filtra fazy cieklej) i na koncu wtryski HANA(mialem MAGICJETY, ktore zaczely puszczac gaz na oringach i mimo tego iz dzialaly,to je wymienilem,a nie regenerowalem). Moge tez polecic owe MAGIC'i, bo z doswiadczenia wiem,ze w przypadku Legendow, radza sobie calkiem niezle i sa bardziej elastyczne przy regulacji(mniej wrazliwe na niedoskonaly model, przez co nie powoduja takich szarpniec i anomalii jak HANY, ktore przy regulacji trzeba dopieszczac).
Swiece profilaktycznie wymien, ale jesli to nie pomoze, to tylko do gazownikow i wymagac od nich, zeby zestroili auto na hamowni, jak nie potrafia podczas zwyklej jazdy.
Swiece profilaktycznie wymien, ale jesli to nie pomoze, to tylko do gazownikow i wymagac od nich, zeby zestroili auto na hamowni, jak nie potrafia podczas zwyklej jazdy.