12-19-2015, 17:13
A propo ponowna regulacja instalacji czyli dostrojenie mapy i w sumie już nie odczuwam różnicy w jeździe na lpg a benzynie...
nie trzeba stosować żadnych rozwiązań typu powiększanie średnicy we wtryskach itd.
Ważne że zastosowano najlepsze dostępne materiały oraz wystarczającą konfigurację sprzętową do tego samochodu
Zastosowano także przełączenie na benzynę przy 5500 obrotów
ale zastanawiam się czy nie zmniejszyć tego progu w dół nawet to 5000 obr.
ponieważ na co dzień takich obrotów nie wykorzystuje więc spalanie na benzynie nie wzrośnie a jak będę chciał się pobawić na autostradzie czy wyprzedzić na trasie z wciśniętym pedałem do podłogi to na benzynie silnik pojedzie... co myślicie?
nie trzeba stosować żadnych rozwiązań typu powiększanie średnicy we wtryskach itd.
Ważne że zastosowano najlepsze dostępne materiały oraz wystarczającą konfigurację sprzętową do tego samochodu
Zastosowano także przełączenie na benzynę przy 5500 obrotów
ale zastanawiam się czy nie zmniejszyć tego progu w dół nawet to 5000 obr.
ponieważ na co dzień takich obrotów nie wykorzystuje więc spalanie na benzynie nie wzrośnie a jak będę chciał się pobawić na autostradzie czy wyprzedzić na trasie z wciśniętym pedałem do podłogi to na benzynie silnik pojedzie... co myślicie?