Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polski Fiat 125p 1968
#5
(12-31-2013, 5:50 )marcintenisozo napisał(a): Dopiero po latach doceniamy te auta. 20 lat temu nikt na nie nie zwracał uwagi, ot kolejny kanciak, a teraz?
Brawo.

Antena CB o dlugosci 2 metrow i 8 centymetrow jest sprzezona z epokowym CB-radiem President taylor II Classic. Kiedy podrozujemy kolumna zabytkow, pierwszy i ostatni oraz jakis w srodku kolumny ma lacznosc, zeby wiedziec, czy jechac szybciej, czy czekac na reszte.

20 lat temu juz wtedy klasyk (czyli fiat do 1975 roku) wzbudzal cholerne zainteresowanie. Dzis juz nawet MRy (po 1975 roku) sa ogromnie nostalgiczne, choc jak dla mnie nie sa tak piekne, jak pelen chromow klasyk.
Pamietam, jak po remoncie na kazdych swiatlach pytali mnie kierowcy ktory rocznik i ile za niego chce... Uśmiech

Kolorystyka - w katalogach fiata na Niemcy i Francje byly dwukolorowe zestawienia. Kryspin byl lakierowany w 2ooo roku, kiedy FSO15oo i troche klasykow smigalo po szosach. Tak wiec majtkowy blekit i kremowy dach mialy pokazac, ze jest to ciut inny i starszy kanciak, niz inne kredensy.

p.s. przepraszam za brak polskich znakow, komputer w firmie klienta nie ma polskich znakow, to testowy komp aut Skody i Porsche.
Acura Legend 1995 32oo cc
Honda Accord 1991 2ooo cc
Polski Fiat 125p 1968 13oo cc
Opel Olympia-Rekord B 1966 17oo cc
Cadillac series62 1954 54oo cc

Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Polski Fiat 125p 1968 - przez KajTan - 12-31-2013, 0:44
RE: Polski Fiat 125p 1968 - przez Peter - 12-31-2013, 2:57
RE: Polski Fiat 125p 1968 - przez marcintenisozo - 12-31-2013, 5:50
RE: Polski Fiat 125p 1968 - przez KajTan - 12-31-2013, 18:38
RE: Polski Fiat 125p 1968 - przez pawelszczecin - 12-31-2013, 7:04

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości