Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
problem z gazem kichnął w układ chłdzenia
#7
Mały update temat zakończony okazuje się że winę ponosił nieszczelny reduktor MagicJet III. Ich zaletą są niskie spadki ciśnienia przy mocnym wciśnięciu gazu niestety fabryczne uszczelki reduktora nie wytrzymują więcej niż 30-40tyś km. Teraz wiem czemu Lechu miał problemy ze spalaniem i palił mu 21L gazu. Auto dużo lepiej przyspiesza i nareszcie nie czuć różnicy między benzyną a gazem. Rezultat. W ciągu 2 dni na nowym reduktorze dużo jazdy po mieście 38L=230km. Więc realne jest spalanie rzędu 16-17 w mieście w KA9. I nigdy nie uwierzę że A8 4.2 pali mniej bo kolega ma D3 i cały czas w mieście komputer pokazuje mu 22L. Wiem teraz jedno co 2 wymiany filtrów będę wymieniał uszczelki reduktora. Koszt bagatela 59zł z wysyłką. Dzięki wszystkim którzy chcieli pomóc.
KA9 01' + EE9 91'
potrzebujesz coś do swojego Legenda z części pisz pw chętnię pomogę
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: problem z gazem kichnął w układ chłdzenia - przez pawelszczecin - 02-09-2014, 2:59

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości