01-29-2010, 7:58
Baltom ma rację .
Przy prawidłowo działającym układzie chłodzenia ta procedura jest zupełnie wystarczająca. Coinnego występuje w sytuacji gdy ktoś ma założony gaz i do tego nieprawidłowo
-zbyt wysoko osadzony parownik
-nieprawidłowo założone trójniki
I wtedy zaczyna się jazda. Kombinowanie z przepchnięciem płynu przez parownik.Płyn idący w zbyt dużej lub małej ilości na parownik lub nagrzewnicę.
Bardzo często mam przy takich autkach sporo problemów.
Jedyne samochody w których odpowietrzanie to wyższa szkoła jazdy to Fiat Brawo i Brawa. Pogratulować należałoby konstruktorom Fiata tak kretyńskiego wymysłu.
Przy prawidłowo działającym układzie chłodzenia ta procedura jest zupełnie wystarczająca. Coinnego występuje w sytuacji gdy ktoś ma założony gaz i do tego nieprawidłowo
-zbyt wysoko osadzony parownik
-nieprawidłowo założone trójniki
I wtedy zaczyna się jazda. Kombinowanie z przepchnięciem płynu przez parownik.Płyn idący w zbyt dużej lub małej ilości na parownik lub nagrzewnicę.
Bardzo często mam przy takich autkach sporo problemów.
Jedyne samochody w których odpowietrzanie to wyższa szkoła jazdy to Fiat Brawo i Brawa. Pogratulować należałoby konstruktorom Fiata tak kretyńskiego wymysłu.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY