02-02-2010, 0:10
Legend 95
-termostat nie ma tu nic do rzeczy,silnik który utrzymuje prawidłową temperaturę ma sprawny termostat
-problem tkwi w albo w zbyt wolnym obiegu płynu albo w blokowaniu przepływu przez kamień w nagrzewnicy
-uszkodzenie pompy to rzeczywiście rzadki przypadek ale jest to możliwe (wyobrażmy sobie że w układzie jest płyn o niskiej odporności na niską temperaturę i w sytuacji gdy przymarżnie to ruszająca pompa wody urywa łopatki
-z takim przypadkiem spotkałem się w praktyce i dlatego go opisuję
-termostat nie ma tu nic do rzeczy,silnik który utrzymuje prawidłową temperaturę ma sprawny termostat
-problem tkwi w albo w zbyt wolnym obiegu płynu albo w blokowaniu przepływu przez kamień w nagrzewnicy
-uszkodzenie pompy to rzeczywiście rzadki przypadek ale jest to możliwe (wyobrażmy sobie że w układzie jest płyn o niskiej odporności na niską temperaturę i w sytuacji gdy przymarżnie to ruszająca pompa wody urywa łopatki
-z takim przypadkiem spotkałem się w praktyce i dlatego go opisuję
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY