06-11-2015, 23:56
Witam
Trochę chciałem pokontynuować temat tego wskaźnika. Zauważyłem dziwny (a może tak ma być) objaw, a mianowicie wskaźnik tep. podnosi się powyżej połowy (max 3/4 skali, szczególnie w mieście w korkach). Wentylatory chodzą jak szalone (więc tu nie problem) uszczelka pod głowica zdiagnozowana i jest ok. podpoiłem "amatorski" czytnik do OBD i ten pokazuje mi tep. ok. 105 C. Czy macie koledzy jakiś pomysł czy tak to ma być ?
Trochę chciałem pokontynuować temat tego wskaźnika. Zauważyłem dziwny (a może tak ma być) objaw, a mianowicie wskaźnik tep. podnosi się powyżej połowy (max 3/4 skali, szczególnie w mieście w korkach). Wentylatory chodzą jak szalone (więc tu nie problem) uszczelka pod głowica zdiagnozowana i jest ok. podpoiłem "amatorski" czytnik do OBD i ten pokazuje mi tep. ok. 105 C. Czy macie koledzy jakiś pomysł czy tak to ma być ?