Witam, mam pytanie odnośnie nierównej pracy silnika w KA9 2000rok.
Ciśnienie na cylindrach po 12scie, na jednym 11.5.
Wymieniłem wszystkie cewki jak nakazał sprzedający ( bez zmian ) po odpięciu kolejno każdej cewki jest różnica w pracy silnika, więc cewki raczej powinny być ok.
Nowe świece ( bez zmian )
Auto odpala idealnie, na wolnych obrotach pracuje dobrze lecz minimalnie trzęsie silnikiem , podczas jazdy odczuwalne jest jakby nie paliły wszystkie cylindry, przy mocniejszym przyspieszeniu czuć że nie jest to co powinno, podczas jazdy zapala się czek lecz po podpięciu komputera nie stwierdza żadnego błędu..
Honda posiada instalacje gazową lecz po odpięciu gazu tak samo jest na paliwie, przy przełączeniu na gaz praca minimalnie jest gorsza ( nierówna praca silnika )
Czy jest może jakiś wzmacniacz iskry lub moduł który powinienem sprawdzić i gdzie może się mieścić ??
Proszę o pomoc.... Pozdrawiam....
Ciśnienie na cylindrach po 12scie, na jednym 11.5.
Wymieniłem wszystkie cewki jak nakazał sprzedający ( bez zmian ) po odpięciu kolejno każdej cewki jest różnica w pracy silnika, więc cewki raczej powinny być ok.
Nowe świece ( bez zmian )
Auto odpala idealnie, na wolnych obrotach pracuje dobrze lecz minimalnie trzęsie silnikiem , podczas jazdy odczuwalne jest jakby nie paliły wszystkie cylindry, przy mocniejszym przyspieszeniu czuć że nie jest to co powinno, podczas jazdy zapala się czek lecz po podpięciu komputera nie stwierdza żadnego błędu..
Honda posiada instalacje gazową lecz po odpięciu gazu tak samo jest na paliwie, przy przełączeniu na gaz praca minimalnie jest gorsza ( nierówna praca silnika )
Czy jest może jakiś wzmacniacz iskry lub moduł który powinienem sprawdzić i gdzie może się mieścić ??
Proszę o pomoc.... Pozdrawiam....