01-09-2010, 10:41
Olej w kolektorze jest z odmy, w type 2 i 3.5 rozwiązano to poniekąd zmieniajac kształt kolektora co spowodowało, iż olej się nie kumulował w jednym miejscu.
Miejmy nadzieję, że to koniec dźwiękowych i silnikowych przygód.
Małym off topem pytam o głowicę bo się przyjęło, że głowice się planuje tak ot. Wg mojej opinii jest to zbyt pohopne postępowanie bo ciągnie za sobą kilka istotnych zmian, np, zmienia się kompresja, może występować spalanie stukowe, może być problem z ustawieniem rozrządu. Max dla Legend to 0,2mm.
Miejmy nadzieję, że to koniec dźwiękowych i silnikowych przygód.
Małym off topem pytam o głowicę bo się przyjęło, że głowice się planuje tak ot. Wg mojej opinii jest to zbyt pohopne postępowanie bo ciągnie za sobą kilka istotnych zmian, np, zmienia się kompresja, może występować spalanie stukowe, może być problem z ustawieniem rozrządu. Max dla Legend to 0,2mm.
v6