08-10-2015, 20:02
@Bonio86 ,
powiem ci tak , jak ktoś zakosztował jednostki V6 to nawet dużo mniejsze spalanie przy 4 cyl nie zastąpi tego charakterystycznego dla ucha dźwięku V6-tki , CL9 niby JHM ale powiem ci ze nie jest to już to co pamięta się z poprzednich lat czyli zacne H22 pełne agresji jednostki , jedyny plus za którym rozsadek przemawiał to łatwiej jest trafić CL9 nie zajechane jak E60 czy nawet A6 biorąc pod uwagę ten sam przedział cenowy , wiec niejako poszedłem po bandzie celując w K20/K24 nawet kolor nadwozia postawiłem na samym końcu jako wyznacznik i co mogę powiedzieć na temat koloru to właśnie jest dość ciekawy ale brakuje mu płynnego przelewu na kacie nachylenia nawet na jednym elemencie dla przykładu mój poprzedni acc:
co ważne to same zderzaki nie odstaja kolorem od pozostałych elementów
ale jak to się mówi na kolorze się nie jeździ
co ważniejsze różnica w przestrzeni jest dość zauważalna porównując oba auta ,
myślę ze czas euforii po zakupowej się skończył i jest kilka punktów które absolutnie nie pasują do wizerunku Hondy ,
główny punkt to ciśnienie w Oponach :
po wymianie Opon i przejechaniu 500km zrobiłem rekonesans w ciśnieniu Opon i pomiar pokazał mi 2,7Bar LP i 2.6Bar PP wiec zrobiłem korektę na 2.4 Bar LP+PP tył 2.4 ,
po następnych 500KM pojechałem na inna stacje sprawdzić ciśnienie bo ciężko było kręcić kiera pokonując lub w lewo i trochę ciaglo na prawo rezultat był taki ze w LP było 2.2 a PP 2.5
wiec wyrównałem na 2.5Bara i jest teraz dobrze , możliwe ze poprzednie urządzenie było wadliwe ,
mój poprzedni ACC miał któregoś sezonu LP 1,9 bara i PP 2,2 bara i auto nie dawało większych oznak o sobie ze coś jest nie tak [oczywiście tryb jazdy miejski]
Kola 17"w obecnym ACC przy wysokości opony 45 to ze tak powiem tragedia na dziurawe i nierówne drogi myślę ze brak jest tu dodatkowego tłumienia przez oponę co skutkuje ze auto zachowuje się dość sztywno, a przy wysokości opony 45 raczej nie da się uelastycznić opony ciśnieniem 2.2 Bar szkoda Felg moim zdaniem, jak będę jechał kiedyś Przez Polska Wieś będzie można kręcić video z przejazdu w Slowmotion
właśnie 2.2 bara to była adekwatna wartość w poprzednim acc ale opona o wysokości chyba 50 albo 55 i komfort dużo lepszy byl,
powiem ci tak , jak ktoś zakosztował jednostki V6 to nawet dużo mniejsze spalanie przy 4 cyl nie zastąpi tego charakterystycznego dla ucha dźwięku V6-tki , CL9 niby JHM ale powiem ci ze nie jest to już to co pamięta się z poprzednich lat czyli zacne H22 pełne agresji jednostki , jedyny plus za którym rozsadek przemawiał to łatwiej jest trafić CL9 nie zajechane jak E60 czy nawet A6 biorąc pod uwagę ten sam przedział cenowy , wiec niejako poszedłem po bandzie celując w K20/K24 nawet kolor nadwozia postawiłem na samym końcu jako wyznacznik i co mogę powiedzieć na temat koloru to właśnie jest dość ciekawy ale brakuje mu płynnego przelewu na kacie nachylenia nawet na jednym elemencie dla przykładu mój poprzedni acc:
co ważne to same zderzaki nie odstaja kolorem od pozostałych elementów
ale jak to się mówi na kolorze się nie jeździ
co ważniejsze różnica w przestrzeni jest dość zauważalna porównując oba auta ,
myślę ze czas euforii po zakupowej się skończył i jest kilka punktów które absolutnie nie pasują do wizerunku Hondy ,
główny punkt to ciśnienie w Oponach :
po wymianie Opon i przejechaniu 500km zrobiłem rekonesans w ciśnieniu Opon i pomiar pokazał mi 2,7Bar LP i 2.6Bar PP wiec zrobiłem korektę na 2.4 Bar LP+PP tył 2.4 ,
po następnych 500KM pojechałem na inna stacje sprawdzić ciśnienie bo ciężko było kręcić kiera pokonując lub w lewo i trochę ciaglo na prawo rezultat był taki ze w LP było 2.2 a PP 2.5
wiec wyrównałem na 2.5Bara i jest teraz dobrze , możliwe ze poprzednie urządzenie było wadliwe ,
mój poprzedni ACC miał któregoś sezonu LP 1,9 bara i PP 2,2 bara i auto nie dawało większych oznak o sobie ze coś jest nie tak [oczywiście tryb jazdy miejski]
Kola 17"w obecnym ACC przy wysokości opony 45 to ze tak powiem tragedia na dziurawe i nierówne drogi myślę ze brak jest tu dodatkowego tłumienia przez oponę co skutkuje ze auto zachowuje się dość sztywno, a przy wysokości opony 45 raczej nie da się uelastycznić opony ciśnieniem 2.2 Bar szkoda Felg moim zdaniem, jak będę jechał kiedyś Przez Polska Wieś będzie można kręcić video z przejazdu w Slowmotion
właśnie 2.2 bara to była adekwatna wartość w poprzednim acc ale opona o wysokości chyba 50 albo 55 i komfort dużo lepszy byl,