08-25-2015, 5:17
(08-24-2015, 23:10 )frajcik napisał(a): co wy piszecie za herezje, jaki ma zwiazek rozrzad z za wysokimi obrotami? jak zawory otwieraja sie w niewlasciwym momencie to silnik bedzie tracił obroty a nie je zyskiwał bo uchyla je wtedy w tracie suwu ssania/wyziewu - komprecha idzie w eter
po 1. sprawdz czy masz plyn chlodzacy w ukladzie, jesli tak to czy uklad jest porzadnie odpowietrzony
calkiem mozliwe ze po rozpieciu ukladu w zaworze od ssania stoi bombel powietrza bo jeden z najwyzszych punktow w ukladzie
po 2. obadaj wezyk od odmy czy nie popekal ci ze starosci. Zeby przez nieszczelnosci podcisnien zlapac obroty ~1500 musialbys miec niepodpietych/dziurawych conajmniej 5 wezykow, natomiast odma potrafi juz sowicie pociagnac powietrze, jednak wtedy konkretnie to slychać
masz takie obroty jalowe na cieplym, zimnym, caly czas?
Ad. 1 Płyn jest, był odpowietrzany
Ad. 2 Nie było wcześniej żadnych objawów i nie zakładam że przez 5 dni wężyk popękał
obroty cały czas i falowanie na P a na D na hamulcu telepie budą, odstawiłem do mechaników, zobaczymy co zrobią, może czegoś nie zauwazyli po prostu?