Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Z Accorda do Legend?
#3
(09-11-2015, 14:48 )pandrummer1 napisał(a): Ja jezdze Coupe i tez nie ma z tyłu miejsca, choc mysle ze w sedanie ka9 juz jest go wiele. Części mechaniczne wszystkie są, blacharskie prawie. Automaty Hondy na medal , a dla mnie brak potrzeby wahlowania biegami w miescie to tylko plus. Zaczniesz jezdzic automatem i raczej do manuala nie wrócisz...pozdro

Miejsca w KA9 w porownaniu do KA8 jest w ch.. wiecej, w coupecie z tylu mozna wozic najwyzej dzieci. Rozbawilo mnie to o czesciach mechanicznych, nie wprowadzaj kolegi w blad,bo owszem jest wszystko, tylko czesto OEM, a to juz boli. Nie jest tak,ze na wszystko jest zamiennik. Szyby przedniej do KA8 pare lat temu nie mozna bylo kupic nigdzie indziej niz w ASO(wiem, bo musialem zostawic za to konkretna kase).
Korozja, to niestety standard Hondowski, czyli nadkola tylne. Legend przy wiekszych przebiegach tez moze miec potliwy silnik, wiec warto to dokladnie sprawdzic przed zakupem, bo grzebanie sie przy 3.5 lub nawet 3.2 wymaga innego podejscia niz przy 2.0 lub 2.2.
Co do przyjemnosci z jazdy, przyspieszenia, prowadzenia sie, to musze powiedziec,ze jak na taka krowe, to KA9 lyka zakrety jak tesciowa lekarstwa, w KA8 jest jeszcze lepiej, ma taki troszke sportowy charakter. Natomiast jesli planujesz sprinty od swiatel do swiatel, to zdecydowanie odradzam oba modele, chyba ze trafisz na manual ale i tak to auto to nie jest rasowa rajdowka, a po prostu szybka limuzyna(bez wzgledu na to czy to coupe czy sedan, to nadal jest limuzyna). To auto nadaje sie do szybkiej, plynnej ale rowniez dostojnej jazdy, a nie do zrywow, ktore powoduja uderzenia glowy o zaglowek.
Gaz mimo krazacych mitow o wydmuchanych uszczelkach spod glowicy, sprawdza sie calkiem dobrze. Niemniej jednak warto zainwestowac w porzadna instalacje, przewod doprowadzajacy do reduktora 8mm, porzadny reduktor, wtryski, ktore poradza sobie z niskimi czasami otwarcia (zauwazylem u siebie,ze Hondzia lubi czasy ponizej 3ms, a tu nie kazdy wtryskiwacz gazowy zdazy sie otworzyc i zaczyna sie szarpanie) i przede wszystkim dbanie o filtry i o dobra mape, tak zeby benzyna sie nie rozjechala.
Ja mam KA9 z zacnym przebiegiem, cos kolo 400 tys, ma srednio kiepski gaz (AGC ZENITH, HANA, SCORPION GT) ale dla normalnej eskploatacji to wystarcza. Jesli pilnujesz uklad chlodzacy, dzialanie wentylatorow, to nie wydaje mi sie,ze zrobisz silnikowi krzywde.
No i koniec koncow, to jest jedno z ostatnich prawdziwych aut, teraz masz plastik-fantastik, skrzetnie zaprojektowany przez ksiegowe, zeby spieprzyl sie po gwarancji, a to auto moze jezdzic do miliona kilometrow jak stara beczka, wiec warto poszukac dobrego egzemplarza.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Z Accorda do Legend? - przez pitou - 09-11-2015, 7:40
RE: Z Accorda do Legend? - przez pandrummer1 - 09-11-2015, 14:48
RE: Z Accorda do Legend? - przez Makukrak - 09-11-2015, 16:29
RE: Z Accorda do Legend? - przez pandrummer1 - 09-11-2015, 22:30
RE: Z Accorda do Legend? - przez Makukrak - 09-12-2015, 0:40
RE: Z Accorda do Legend? - przez Elvis - 09-12-2015, 17:40
RE: Z Accorda do Legend? - przez pitou - 09-12-2015, 18:17
RE: Z Accorda do Legend? - przez Elvis - 09-12-2015, 19:07
RE: Z Accorda do Legend? - przez pitou - 09-15-2015, 0:52
RE: Z Accorda do Legend? - przez Elvis - 09-15-2015, 1:49
RE: Z Accorda do Legend? - przez Bonio86 - 09-15-2015, 7:59
RE: Z Accorda do Legend? - przez Elvis - 09-17-2015, 19:30
RE: Z Accorda do Legend? - przez Bonio86 - 09-18-2015, 8:59
RE: Z Accorda do Legend? - przez pitou - 09-19-2015, 8:06
RE: Z Accorda do Legend? - przez Elvis - 09-19-2015, 18:28
RE: Z Accorda do Legend? - przez pitou - 09-19-2015, 21:32
RE: Z Accorda do Legend? - przez Bonio86 - 09-19-2015, 21:40
RE: Z Accorda do Legend? - przez pitou - 09-23-2015, 9:25
RE: Z Accorda do Legend? - przez Bonio86 - 09-27-2015, 14:31
RE: Z Accorda do Legend? - przez bl1nd - 09-04-2016, 0:41

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości