Kolejny UP.
Dziś sprawdzałem "potencjał" seryjnych amortyzatorów i czy na airride zrobionym z serii będzie zacnie.
Okazało się że tył jest niemal idealnie (muszę albo skrócić seryjne amortyzatory albo znaleźć amortyzatory od innego auta krótsze o 4 cm bo tyle brakuje, żeby auto położyło się progami na ziemi)
Przód to większy problem żeby porządnie rzucić na ziemie... blokuje i amortyzator ( muszę kupić krótszy o 5 cm) i co gorsza zwrotnica z wahaczem górnym... ale mam już pomysł więc i przód będzie leżał maksymalnie.
Jestem wpisany w kolejkę do Airride System więc będzie profi.
Auto jest przygotowywane do lakierowania które oczywiście się przedłuża. Walczyłem ciągle ze sobą jaki kolor wybrać i padło jednak na klasykę będzie ciemno i elegancko.
Mam już projekt customowych wahaczy żeby można było zrobić większe kąty ale poczekam z wykonaniem jak airride będzie już założony
Dziś sprawdzałem "potencjał" seryjnych amortyzatorów i czy na airride zrobionym z serii będzie zacnie.
Okazało się że tył jest niemal idealnie (muszę albo skrócić seryjne amortyzatory albo znaleźć amortyzatory od innego auta krótsze o 4 cm bo tyle brakuje, żeby auto położyło się progami na ziemi)
Przód to większy problem żeby porządnie rzucić na ziemie... blokuje i amortyzator ( muszę kupić krótszy o 5 cm) i co gorsza zwrotnica z wahaczem górnym... ale mam już pomysł więc i przód będzie leżał maksymalnie.
Jestem wpisany w kolejkę do Airride System więc będzie profi.
Auto jest przygotowywane do lakierowania które oczywiście się przedłuża. Walczyłem ciągle ze sobą jaki kolor wybrać i padło jednak na klasykę będzie ciemno i elegancko.
Mam już projekt customowych wahaczy żeby można było zrobić większe kąty ale poczekam z wykonaniem jak airride będzie już założony