Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulacja zbieżności kół tylnych KA9
#5
To ten długi drążek ja nazywam wahaczem dolnym długim i ma on własnie 2 metalowo gumowe tuleje.
Własnie po prawej stronie regenerowałem ten wahacz i będę chciał go podmienić, bo w drążku w Hondzie zamontowanym tuleje już są kiepskie.. (kupiłem używany wahacz aby spróbować go zregenerować i jednocześnie mieć Hondę na chodzie).

Dla pewności zamieszczam zdjęcie jakieś stare odgrzebane robione bez podnoszenia auta.
To ten zielonymi strzałkami zaznaczony element a sama regulacja zbieżności odbywa się śrubą i podkładką zaznaczoną strzałką w kółku?

Jeśli tak to w sumie tą śrubę (nakrętkę) udało mi się odkręcić bez uszkadzania śruby, ale podkładki ruszyć nie mogłem.
Jakoś ją muszę wyjąć, bo chcę cały wahacz zmienić. Chyba trzeba będzie podnieść cały tył, odkręcić oba łączniki stabilizatora żeby mieć miejsce na swobodniejszą manipulację tym wahaczem.

[Obrazek: wahacz_tyl.jpg]
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Regulacja zbieżności kół tylnych KA9 - przez sova - 03-07-2016, 18:16

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości