06-16-2017, 4:58
Ja tylko powiem tak, mam porownanie z dwoch KA9, w tej starszej mialem strumienice, bo katalizator sie skonczyl, tak kupilem auto i owszem bylo glosniejsze, tak harczalo. Teraz w poliftowej mam katalizator OEM i silnika praktycznie nie slychac. Roznica w zapach z tylu jest znaczna tyle ze w starej spaliny wychodzily na styk, a w tej sa bez zarzutu.
Drugie porownanie mam z Peugeot'a, w pierwszym mialem przelot i strumienice, darl sie cudownie, w zestawieniu z krotka skrzynia dawal efekty WRC. Zapach spalin, na cieplym silniku byl zawsze bardziej intensywny i zracy.
W tym ktory mam teraz, tez mam kata OEM i spaliny sa mimo wszystko swiezsze, tylko nie ma tego milego ryku jak wczesniej.
Pamietam tylko, jak musialem zaczac jezdzic starym pezotem w pierwsza dluzsza trase, to natychmiast dostal seryjny wydech i normalna skrzynie.
Drugie porownanie mam z Peugeot'a, w pierwszym mialem przelot i strumienice, darl sie cudownie, w zestawieniu z krotka skrzynia dawal efekty WRC. Zapach spalin, na cieplym silniku byl zawsze bardziej intensywny i zracy.
W tym ktory mam teraz, tez mam kata OEM i spaliny sa mimo wszystko swiezsze, tylko nie ma tego milego ryku jak wczesniej.
Pamietam tylko, jak musialem zaczac jezdzic starym pezotem w pierwsza dluzsza trase, to natychmiast dostal seryjny wydech i normalna skrzynie.