No to będę musiał zdjąć koło i to zweryfikować sprawdzić oznaczenia i pomierzyć.Dane które podałem znalazłem w internecie i na allegro ale tam to często nie wiedzą co sprzedają.Głównie zależy mi na zdjęciach auta z 18 calowymi kołami i podanym et i szerokości kola.z moich wyliczeń wychodzi że po dwa cm na stronę można poszerzyć auto i koła będą mniej więcej równo z nadkolami.
Et 0 to płaszczyzna mocowania koła równo po środku szerokości obręczy,
Et +55 to płaszczyzna mocowania koła przesunięta o 55mm względem środka obręczy i koła chowają się w nadkolach (et na - koła wychodzą na zewnątrz pojazdu)
Miejsca na wysunięcie kół mamy ok 2cm może nawet 3 cm żeby diagnosta się nie przyczepił czyli Et +35 powinno być na równo z nadkolami przy zachowaniu oryginalnej szerokości koła.Jak obręcz będzie szersza wtedy trzeba ponownie przeliczyć żeby nie tarło o wahacze i inne elementy, Et trzeba zmienić o połowę wartości poszerzenia felgi.
Będę miał chwilkę to zrobię zdjęcia oznaczeń koła żeby nie było wątpliwości.
Et 0 to płaszczyzna mocowania koła równo po środku szerokości obręczy,
Et +55 to płaszczyzna mocowania koła przesunięta o 55mm względem środka obręczy i koła chowają się w nadkolach (et na - koła wychodzą na zewnątrz pojazdu)
Miejsca na wysunięcie kół mamy ok 2cm może nawet 3 cm żeby diagnosta się nie przyczepił czyli Et +35 powinno być na równo z nadkolami przy zachowaniu oryginalnej szerokości koła.Jak obręcz będzie szersza wtedy trzeba ponownie przeliczyć żeby nie tarło o wahacze i inne elementy, Et trzeba zmienić o połowę wartości poszerzenia felgi.
Będę miał chwilkę to zrobię zdjęcia oznaczeń koła żeby nie było wątpliwości.