Aleś się rozpisał .
Kilka lat temu też miałem podobny dylemat.
Ja zastanawiałem się nad Acco VIII gen. Miałem trochę inną "pozycją wyjściową" bo wtedy moją miłością była CG2 z 3.0 V6, a moi bracia "ujeżdżali" mocną E klasę i 7.
Umówiłem się w salonie na przejażdżkę nowym Acoo VIII. Może gdybym wcześniej nie miał wypaśnego CG2, z jasnymi skórami, z bardzo dobrze brzmiącą V6, ekstra audio, to może i zrobił by na mnie wrażenie, ale silnik, co prawda tylko 2.0, był bardzo mułowaty, wnętrze takie bardziej Civic' ove - generalnie byłem lekko rozczarowany.
KB1 to zupełnie inna klasa auta. Bije na głowę E klasę w kwestii komfortu i ilości miejsca w środku. Ma cudowny napęd na 4 koła, który pozwala ruszyć bez uślizgu nie malże w każdych warunkach. Ma zabudowanych mnóstwo systemów poprawiających bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Czy silnik i skrzynia są mułowate? - mi wystarczy w zupełności.
Najlepiej podjedź na jazdę próbną do jakiegoś KB1 z ogłoszenia i spróbuj.
KB1 ma trochę wad - mały bagażnik, brak opuszczanej, tylnej kanapy, trudności w kupnie haka, bagażnika dachowego, ale niie zamieniłbym go na nic innego, no chyba że na nowego RLXa albo Lexa LS .
Może zgłoś się do "Zakupu kontrolowanego" to poujeżdżasz kilka samochodów. Sam kiedyś o tym myślałem.
Kilka lat temu też miałem podobny dylemat.
Ja zastanawiałem się nad Acco VIII gen. Miałem trochę inną "pozycją wyjściową" bo wtedy moją miłością była CG2 z 3.0 V6, a moi bracia "ujeżdżali" mocną E klasę i 7.
Umówiłem się w salonie na przejażdżkę nowym Acoo VIII. Może gdybym wcześniej nie miał wypaśnego CG2, z jasnymi skórami, z bardzo dobrze brzmiącą V6, ekstra audio, to może i zrobił by na mnie wrażenie, ale silnik, co prawda tylko 2.0, był bardzo mułowaty, wnętrze takie bardziej Civic' ove - generalnie byłem lekko rozczarowany.
KB1 to zupełnie inna klasa auta. Bije na głowę E klasę w kwestii komfortu i ilości miejsca w środku. Ma cudowny napęd na 4 koła, który pozwala ruszyć bez uślizgu nie malże w każdych warunkach. Ma zabudowanych mnóstwo systemów poprawiających bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Czy silnik i skrzynia są mułowate? - mi wystarczy w zupełności.
Najlepiej podjedź na jazdę próbną do jakiegoś KB1 z ogłoszenia i spróbuj.
KB1 ma trochę wad - mały bagażnik, brak opuszczanej, tylnej kanapy, trudności w kupnie haka, bagażnika dachowego, ale niie zamieniłbym go na nic innego, no chyba że na nowego RLXa albo Lexa LS .
Może zgłoś się do "Zakupu kontrolowanego" to poujeżdżasz kilka samochodów. Sam kiedyś o tym myślałem.