Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z LPG - ciekawy problem
#9
(06-07-2018, 17:29 )Makukrak napisał(a): Zle przerwy na swiecach wg teorii dobrego mechanika, to swiece do wymiany, a zadne klepanie mlotkiem,zeby je zmniejszyc, nie powinno miec miejsca, bo to partyzantka. Swiece wyciagnac, szczelinomierz najtanszy kupic I sprawdzac jakie sa przerwy, ale jak wymieniales swiece, to watpie zeby te nowe byly zle, chyba ze komus upadly I walnely elektroda w beton.
Jak na benzynie chodzi bez problemu, to przyczyna jest w gazie, jesli reduktory nie powoduja spadku cisnienia, a przy pelnym bucie cos sie dzieje z sygnalem z sondy I computer reguluje czasami wtrysku( np zwieksza je ekstremalnie) to gdzies pomiedzy reduktorem a samym dolotem jest problem. Samo ulozenie przewodow od wtryskiwaczy gazowych, a szczegolnie ich dlugosc(jesli sa zbyt daleko od kolektora) moze powodowac rozne problemy.
Jak gosc sie zna, to ja nie bede podwazal jego zdania, tymbardziej,ze on widzi auto I wie co sie z nim dzieje,ale mam straszne doswiadczenia z gaziarzami wlasciwie od mojego pierwszego auta az do teraz, pomimo ze zrobilem instalacje u gosci, ktorych wszyscy polecali na lpg forum jako fachowcow. Z tym ukladem zaplonowym to jest dosyc wygodne wytlumaczenie, ale jesli nie dawalby rady na gazie a na benzynie tak(taka opcja jest mozliwa I sensownie wytlumaczalna) to mozna to w pewnym sensie wychwycic, jesli ten zaplon wtedy rzeczywiscie wypada, to sklad spalin sie zmieni I bedzie signal zwrotny z sondy(oraz reakcja komputera I korekcja czasow wtrysku), przy takiej sytuacji mozna przeskoczyc na benzyne I zobaczyc czy wtedy te sygnaly wracaja do normy. Tyle tylko,ze to moze swiadczy zarowno o problemie z zaplonem, a rowniez o problemie w instalacji. Jak czasy wtrysku pojda ekstremalnie w dol, to znaczy,ze silnik ratuje sie przed bogata, niedopalona mieszanka, a jak ekstremalnie w gore, to znaczy,ze wtryski nie wydalaja w dostarczeniu wystarczajacej ilosci gazu.
I tu do końca nie masz racji ! Bo przerwa przy lpg powinna mieć ok 0,9 a świece fabrycznie 1,1 ! Więc nie jest to żadna partyzantka . Jeżeli świeca jest wypalona to tu Masz rację wymiana . Chyba ,że założysz irydówkę to ona ma od razu mniejszą przerwę. U mnie zabieg ze zmniejszeniem przerwy się sprawdził (oczywiście przy zwykłych ngk obecnie założyłem irydę i mam spokój).
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Problem z LPG - ciekawy problem - przez piterson91 - 06-07-2018, 5:35
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez K278 - 06-07-2018, 16:02
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez Makukrak - 06-07-2018, 17:03
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez piterson91 - 06-07-2018, 17:19
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez Rzymek - 06-07-2018, 16:06
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez Makukrak - 06-07-2018, 17:29
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez Rzymek - 06-08-2018, 4:09
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez wojak - 06-07-2018, 20:06
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez piterson91 - 06-07-2018, 23:31
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez frajcik - 06-08-2018, 4:21
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez piterson91 - 06-10-2018, 17:38
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez frajcik - 07-03-2018, 0:37
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez rrrobson - 11-06-2018, 3:01
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez frajcik - 11-06-2018, 20:48
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez piterson91 - 11-06-2018, 22:41
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez Makukrak - 11-06-2018, 23:41
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez Nikon142 - 11-06-2018, 23:44
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez Makukrak - 11-07-2018, 2:56
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez Nikon142 - 11-07-2018, 9:48
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez piterson91 - 11-08-2018, 17:42
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez frajcik - 11-08-2018, 19:02
RE: Problem z LPG - ciekawy problem - przez frajcik - 11-17-2018, 8:33

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości