Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ekonomiczna prędkość na trasie
#12
Acura jest bardziej wyeksploatowana, ma silnik C32A1 z troche innym osprzętem niż Hondowski C32A2. Ponadto Acura ma węższe opony(felgi i rozmiar opon seryjny 15') podczas, gdy Honda również ma oryginalny zestaw czyli 16' z oponami 215/55/16.

Trudno jest to wytłumaczyć w sposób logiczny bez przeprowadzania jakiś konkretnych testów, w których zawiera się eliminacja poszczególnych czynników przekładających się na spalanie. Acura przejeżdzam do włączonej kontrolki rezerwy w granicach 310mil tankując 60 litrów. Hond niejednokrotnie na 60 litrach pokonuję dystans 620 - 670km.

Acura jak i Honda są w 100% seryjne pod względem optycznym, mechanicznym i wyposażeniowym Oczko

Wkrótce Acura dostanie oryginalne 16' z oponami takimi jak przewidziała fabryka 215/55/16 no i zobaczymy.
v6
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Ekonomiczna prędkość na trasie - przez yakuza - 05-07-2009, 19:45
Re: Ekonomiczna prędkość na trasie - przez baltom - 05-07-2009, 23:34
Re: Ekonomiczna prędkość na trasie - przez yakuza - 05-08-2009, 9:38
Re: Ekonomiczna prędkość na trasie - przez Legend95 - 05-08-2009, 17:31
Re: Ekonomiczna prędkość na trasie - przez yakuza - 05-08-2009, 19:21
Re: Ekonomiczna prędkość na trasie - przez baltom - 05-09-2009, 6:46
Re: Ekonomiczna prędkość na trasie - przez yakuza - 05-10-2009, 0:00
Re: Ekonomiczna prędkość na trasie - przez baltom - 05-10-2009, 7:26
Re: Ekonomiczna prędkość na trasie - przez Legend95 - 05-10-2009, 18:21

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości