04-16-2020, 23:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-18-2020, 2:29 przez jkb.bukowski@gmail.com.)
Mam już jedną usterkę znalezioną. Przejrzałem manual i jest napisane, że gdy mamy na raz błąd check engine i TCS to w pierwszej kolejności sprawdzamy checka. Potem znalazłem kod błędu w manualu i dowiedziałem się, że check 42 to zły odczyt lub przerwa w obwodzie grzałki prawej sondy lambda. Pomiar multimetrem grzałki pokazał 0 ohm. Kupiłem nową sondę Denso DOX-0109 i jutro zajmę się wymianą. Jutro, bo jeszcze zamówiłem klucz do sondy lambda YT-1753. Mam nadzieję, że się uda bez ściągania kolektora.
Nie mam tylko pomysłu dlaczego zapala się TCS razem z checkiem.
EDIT. Jestem po wymianie sondy. Wszystkie błędy skasowane i nic się nie dzieje. Nawet da się odczuć, że płynniej zmienia biegi. Może to też miało jakiś wpływ.
Nie mam tylko pomysłu dlaczego zapala się TCS razem z checkiem.
EDIT. Jestem po wymianie sondy. Wszystkie błędy skasowane i nic się nie dzieje. Nawet da się odczuć, że płynniej zmienia biegi. Może to też miało jakiś wpływ.