01-07-2009, 1:17
Witam.
Do 6 i więcej cylindrowych jednostek w układzie widlastym, żaden szanujący siebie i swoja wiedzę monter nie zamontowałby nic innego prócz sekwencji lub ciekłego wtrysku. Instalacje poprzedniej generacji nie są w stanie dostatecznie zasilić 5 i 6 cylindra. Jeżdżę na sekwencji Prinsa już prawie dwa lata i nie miałem z nią najmniejszego problemu - jej koszt to nieco ponad 5 koła z niezbędnymi przeróbkami. Różnica niewyczuwalna i duży komfort użytkowania. Spalanie od 11 w górę. Na Twoim miejscu nie montowałbym sekwencji z najniższej półki a przede wszystkim poszukał sprawdzonego montera LPG - bo to w nim pies pogrzebany.
pozdrawiam
Tom
Do 6 i więcej cylindrowych jednostek w układzie widlastym, żaden szanujący siebie i swoja wiedzę monter nie zamontowałby nic innego prócz sekwencji lub ciekłego wtrysku. Instalacje poprzedniej generacji nie są w stanie dostatecznie zasilić 5 i 6 cylindra. Jeżdżę na sekwencji Prinsa już prawie dwa lata i nie miałem z nią najmniejszego problemu - jej koszt to nieco ponad 5 koła z niezbędnymi przeróbkami. Różnica niewyczuwalna i duży komfort użytkowania. Spalanie od 11 w górę. Na Twoim miejscu nie montowałbym sekwencji z najniższej półki a przede wszystkim poszukał sprawdzonego montera LPG - bo to w nim pies pogrzebany.
pozdrawiam
Tom