09-04-2011, 19:53
Błąd skrzyni rozwazany okazalo sie ze czujnik jest ok tylko obwód czujnika był uszkodzony... jak to mówią "nasi już tam byli" kabel przerwany skrecony nie zalutowany i lekko taśma zaizolowany... teraz zrobiłem to porządnie zalutowane zabezpieczone koszulką termokurczliwą i błędów nie ma..
Ale skrzynia do końca nie pracuje tak jak powinna... mianowicie jak jest zimna to czasami na niskich prędkościach nie redukuje biegu tylko wrzuca luz wtedy trzeba się zatrzymać i ruszać z 1 biegu... jak skrzynia jest dobrze rozgrzana to pracuje doskonale... dodam jeszcze że niedawno wymieniałem olej... i nie mogę się po tej miarce rozpoznać ile w niej jest oleju... wlałem na oko 8,5l.
Pytanie nr 1
Czy to jest wina złego oleju czy skrzynia już się powoli kończy?? a może sprzęgło?
Pytanie nr.2
Sprawdzanie stany oleju w skrzyni odbywa się na włączonym silniku tak jak to jest w każdym niemieckim samochodzie czy tu olej sprawdza się tak samo jak w silniku?? Bo już jakiś mechanik powiedział mi taką kwestie...
Błąd ABS rozwiązany wymieniony czujnik lewy tylny i jest teraz ok (czujnik oczywiście dopasowany od innego samochodu).
Ale skrzynia do końca nie pracuje tak jak powinna... mianowicie jak jest zimna to czasami na niskich prędkościach nie redukuje biegu tylko wrzuca luz wtedy trzeba się zatrzymać i ruszać z 1 biegu... jak skrzynia jest dobrze rozgrzana to pracuje doskonale... dodam jeszcze że niedawno wymieniałem olej... i nie mogę się po tej miarce rozpoznać ile w niej jest oleju... wlałem na oko 8,5l.
Pytanie nr 1
Czy to jest wina złego oleju czy skrzynia już się powoli kończy?? a może sprzęgło?
Pytanie nr.2
Sprawdzanie stany oleju w skrzyni odbywa się na włączonym silniku tak jak to jest w każdym niemieckim samochodzie czy tu olej sprawdza się tak samo jak w silniku?? Bo już jakiś mechanik powiedział mi taką kwestie...
Błąd ABS rozwiązany wymieniony czujnik lewy tylny i jest teraz ok (czujnik oczywiście dopasowany od innego samochodu).