Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEGEND 2007 - jaki LPG ???
#21
wg mnie nie powinno być opóźnień i coś zostało źle dobrane lub zestrojone.. proponuje poszukać jakiegoś eksperta od tej instalacji co dobrze odczyta dane z komputera
Odpowiedz
#22
A ile Ci pali gazu vs ile paliła benzyny?
Pozdrawiam,
Andrzej
Odpowiedz
#23
(03-04-2013, 9:41 )ahaman napisał(a): A ile Ci pali gazu vs ile paliła benzyny?

w trasie benzyny pali 10.2 ale to dluga trasa z 2000km i duzo po autostradach a w miescie spala 14,5l benzyny
natomiast spalanie na gazie w miescie mam 16 - 17 - 18 3 x tankowalam ale te 18 to juz byla szpileczka w podlodze...
a na trasie jeszcze gazem nie jechalam....
Odpowiedz
#24
Cześć, mam dwa pytanka: Pierwsze: jak rozwiązali problem w Twoim Legendzie ze wskaźnikiem stanu paliwa (tj benzyny)- czy zastosowali jakiś moduł? normalnie komputer wylicza poziom w baku głównie z czasu otwarcia wtryskiwaczy i w miarę poruszania się samochodem zmniejsza poziom wskaźnika obniża sie pomimo obecności paliwa w baku, a drugie pytanie, gdzie umieścili Ci wlew gazu, na zderzaku?
Pozdrawiam

(03-05-2013, 8:20 )Beata40 napisał(a):
(03-04-2013, 9:41 )ahaman napisał(a): A ile Ci pali gazu vs ile paliła benzyny?

w trasie benzyny pali 10.2 ale to dluga trasa z 2000km i duzo po autostradach a w miescie spala 14,5l benzyny
natomiast spalanie na gazie w miescie mam 16 - 17 - 18 3 x tankowalam ale te 18 to juz byla szpileczka w podlodze...
a na trasie jeszcze gazem nie jechalam....
Honda KB1 2007
Odpowiedz
#25
(05-18-2013, 18:05 )mkii napisał(a): Cześć, mam dwa pytanka: Pierwsze: jak rozwiązali problem w Twoim Legendzie ze wskaźnikiem stanu paliwa (tj benzyny)- czy zastosowali jakiś moduł? normalnie komputer wylicza poziom w baku głównie z czasu otwarcia wtryskiwaczy i w miarę poruszania się samochodem zmniejsza poziom wskaźnika obniża sie pomimo obecności paliwa w baku, a drugie pytanie, gdzie umieścili Ci wlew gazu, na zderzaku?
Pozdrawiam

O ile wiem, oferowane instalacje LPG nie posiadają emulacji sygnału stanu paliwa w zbiorniku. Musisz tego po prostu pilnować, zazwyczaj po wyłączeniu i włączeniu napięcia na stacyjce, wskazanie stanu paliwa powraca do właściwego poziomu. Dotankowanie paliwa powoduje powrót wskaźnika do właściwego poziomu.
Odpowiedz
#26
-
wrazenia sa bardzodobre choc mialam problem z akumulatorem bo przy starcie spadal prad za bardzo co resetowalo computer gazowy i auto chodzilo na benzynie i trzeba bylo je manualnie przelaczyc na gaz. przejechalam dopiero jakies 500km i powiem wam szczerze, ze zaluje ze nie zalozylam tego gazu 50tys km temu...
auto ma troszeczke slabsza reakcje na gaz.. tzn po wcisnieciu potrzebuje 1 sek na zastanowienie na bezynie tego nie bylo..
no ale roznica w kosztach bardzo wyczuwalna, odrazu pojechalam na zakupy.

No to jest nas już więcej Oczko.
Ja po zakupie Legenda KA9 (po lifcie) silnik 3,5 - 208 KM zaraz na drugi dzień postawiłem auto w zakładzie monterskim LPG.
Gość to fanatyk LPG, cały program główny zakładu opiera się na montażu instalacji LPG. Zamontował mi STAG-a 300 z jego własnymi wynalazkami, reszta instalacji to składanka różnych firm, tworząca całość podobno nie do zniszczenia i łatwość w serwisowaniu.
Cena za taką instalację to 3800 zł z 5 letnią gwarancją, przeglądy co 20.000 km.
Jestem bardzo zadowolony, zmiana parametrów silnika mało zauważalna, ale jednak jest. Na benzynie jest żywszy, niewielka różnica, ale czuć pod nogą. Silnik zbiera się wolniej i jest mniej elastyczny, coś za coś Zdezorientowany.
O kosztach eksploatacji samochodu nawet nie wspominam, oszczędność podczas tankowania jest zauważalna i to bardzo.

Pzdr.
HONDA Legend KA9 2000r.
Odpowiedz
#27
No wlasnie niestety w Legendzie nie wraca poziom po wylaczeniu stacyjkiSmutny((

(05-19-2013, 2:52 )Peter napisał(a):
(05-18-2013, 18:05 )mkii napisał(a): Cześć, mam dwa pytanka: Pierwsze: jak rozwiązali problem w Twoim Legendzie ze wskaźnikiem stanu paliwa (tj benzyny)- czy zastosowali jakiś moduł? normalnie komputer wylicza poziom w baku głównie z czasu otwarcia wtryskiwaczy i w miarę poruszania się samochodem zmniejsza poziom wskaźnika obniża sie pomimo obecności paliwa w baku, a drugie pytanie, gdzie umieścili Ci wlew gazu, na zderzaku?
Pozdrawiam

O ile wiem, oferowane instalacje LPG nie posiadają emulacji sygnału stanu paliwa w zbiorniku. Musisz tego po prostu pilnować, zazwyczaj po wyłączeniu i włączeniu napięcia na stacyjce, wskazanie stanu paliwa powraca do właściwego poziomu. Dotankowanie paliwa powoduje powrót wskaźnika do właściwego poziomu.
Honda KB1 2007
Odpowiedz
#28
A gdzie posiadacze lpg w KB1 montuja wlew gazu? pytam bo mi zamontowali od spodu zderzaka- miejsce trudno dostepne, a twierdza ze nie zmiesci sie za klapka, moze macie jakies pomysly- nie za bardzo chce zeby go zrobic na boku zderzaka bo brzydko wyglada
Pozdrawiam

(05-19-2013, 2:52 )Peter napisał(a):
(05-18-2013, 18:05 )mkii napisał(a): Cześć, mam dwa pytanka: Pierwsze: jak rozwiązali problem w Twoim Legendzie ze wskaźnikiem stanu paliwa (tj benzyny)- czy zastosowali jakiś moduł? normalnie komputer wylicza poziom w baku głównie z czasu otwarcia wtryskiwaczy i w miarę poruszania się samochodem zmniejsza poziom wskaźnika obniża sie pomimo obecności paliwa w baku, a drugie pytanie, gdzie umieścili Ci wlew gazu, na zderzaku?
Pozdrawiam

O ile wiem, oferowane instalacje LPG nie posiadają emulacji sygnału stanu paliwa w zbiorniku. Musisz tego po prostu pilnować, zazwyczaj po wyłączeniu i włączeniu napięcia na stacyjce, wskazanie stanu paliwa powraca do właściwego poziomu. Dotankowanie paliwa powoduje powrót wskaźnika do właściwego poziomu.
Honda KB1 2007
Odpowiedz
#29
Posiadacze KB 1 montują wlew tam gdzie sobie życzą. Kwestia wyboru odpowiedniej czyt.: profesjonalnej firmy. Jeśli chcesz zamontować jak najtaniej nie licz na to, że instalator się wysili. Wystarczy zastosować odpowiednią przejściówkę i gniazdo spokojnie mieści się po klapką wlewu paliwa. To niestety wymaga rozbrojenia pewnych elementów nadwozia i odpowiedniego zabezpieczenia antykorozyjnego. Warsztat pana Ryśka tego nie zrobi Oczko
P.S. Kolega Marcin zaprezentuje swoje auto, czy wpadł na forum tylko konsultacyjnie?
Odpowiedz
#30
Witam! pozwolę sobie podłączyć pod temacik, mianowicie mam zamiar założyć LPG do mojej KB1, podjechałem pod dwa warsztaty, w jednym monter podpiął się pod OBD, posprawdzał, popatrzył na silnik i stwierdził że silnik jest V-tekiem III generacji i jest mocno spłaszczony i nie ma miejsca bezpośredniego podpięcia wtryskiwaczy wobec czego po montażu mogą występować często następujące sytuacje:
-parametry silnika będą znacznie odbiegać od oryginału,
-podczas hamowania może mi gasnąć silnik, ponieważ wtryskiwacze muszą być wyciągnięte na zewnątrz, a to zwiększy odległość do około 30-35 cm, ponieważ nie ma innej możliwości ich montażu.
Podjechałem więc do kolejnego zakładu gdzie Panowie pooglądali, sprawdzili i stwierdzili że nie ma problemu, gdyż ważne jest aby odległości były jednakowe dla wszystkich wtryskiwaczy więc wszystko powinno działać prawidłowo.

i co wy na to szanowni koledzy? Chętnie poczytam wasze opinie
Pozdrawiam
Adam
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości