Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Głośny hałas z głowic
#81
hustlav6 - można cofać do przodu ? Oczko
Odpowiedz
#82
Nie no ja to tak logicznie bo ruszajac samochodem, wieksze obciazenie jest na tylnej osi a przednia sie zwalnia ciezaru... Dlatego tak mysle ale moge gadac glupoty Duży uśmiech

BTW Legend95, moze by podzielic ten post na dwa i te nasze glupoty ktore pisalismy nie zwiazane z nazwa posta, przeniesc do "Ogolny"? No bo zrobilismy taki OT ze ja dziekuje Szczęśliwy Szczęśliwy
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#83
givan- bylem na zlotach kilka razy i widzialem tylko jeden samochod przednionapedowy ktory z trudem po rozpedzeniu do tylu spalil troche lacza, tak samo jest przy drifcie uzywa sie do tego glownie samochodow tylnonapedowych bo latwiej je wprowadzic w poslizg

temat i tak juz rozwiazany, wiec chyba ten OT nikomu nie przeszkadza Uśmiech
Odpowiedz
#84
Nie no ale drift to juz palenie bokiem a tu mowimy o paleniu ruszajac do produ a wtedy sa sily calkiem inne, nie? Chociaz widzialem i jak ludzie driftuja z przednim napedem .... cofajac Szczęśliwy Szczęśliwy Szczęśliwy i z trzech takich pokazow, dwa sie skonczyly wymiana przegobow Duży uśmiech Duży uśmiech
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#85
podzielę jak tylko z forumem dojdę do ładu.
v6
Odpowiedz
#86
"Re: Głośny hałas z głowic
problem rozwiazany :mrgreen: jesli kogos jeszcze obchodzi ten temat Big Grin halasliwym elementem okazala sie jedna z lopatek w kolektorze dolotowym, zostala na nowo dokrecona i przyspawana do ramienia dla pewnosci, teraz silniczek pracuje wzorowo, przeczyscilem EGR, zalozylem wszystkie nowe uszczelki kolektora , kolektor czysty, przepustnica i eacv rowniez, nie ten samochod :mrgreen: dzieki wszystkim za porady
Doradztwo przy kupnie pojazdów, chip tuning, diagnostyka komputerowa http://www.v6gryfice.pl"

witajcie, jak mogę dostać się do tych łopatek opisywanych przez hustlav6? dziękuje pozdrawiam.
Odpowiedz
#87
musisz zdjąć kolektor dolotowy, jest przy tym sporo roboty. Bezwzględnie potrzeba nowych uszczelek, aby to poskłdać w całość potem
v6
Odpowiedz
#88
Panowie pomocy. 
Mama problem ze metalicznymi stukami z okolic zaworów. Pojawiają się wraz z nagrzaniem silnika i nasilają wraz ze wzrostem obrotów. Mechanik który to słuchał stwierdził że najlepszym rozwiązaniem będzie przejście na olej mineralny 15w40, w silniku wymieniłem olej jakieś 700 km temu zaraz po zakupie na Mobil 1 10w40 ale przyznam szczerze że nie wiem na jakim jeździł wcześniej bo nie dostałem takiej informacji. Czytałem tu wcześniej coś o oringach popychaczy lub gumkach na zaworach. Czy w moim przypadku może to mieć jakiś związek z tymi stukami? Czy ktoś jeździ w ogóle KA8 na oleju 15w40. Proszę o szybką odpowiedz bo jutro się wstępnie umówiłem na tą wymianę oleju ale czytając info na forum zaczynam mieć wątpliwości.
pozdro
Odpowiedz
#89
wg mnie wymiana oleju teraz niewiele Ci da.

olej ma być 5w30 lub 5w40, jeśłi silnik się rozcięknie to go trzeba uczelnic. Gumki swoją drogą, ale jeśli samoregulatory są wyrobione lub zatarte to na niewiele to się zda.
v6
Odpowiedz
#90
A może wymiana oleju na 5w40 magicznie go uzdrowi? :-) a tak poważnie jakie to mogą być koszty wymiany takich samoregulatorów? Trzeba coś jeszcze przy takiej okazji zrobić?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości