Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
turbo legend
#1
Mam wizję żeby doładować moje autko. Jak na razie dopiescilem zawias, hamulce. Teraz czas na moc. Na japfest widziałem fajnego Galanta v6 w turbo i też bym się pokusił. Macie jakieś wieści kto gdzie może by się podjął? Wiem że tanie to nie będzie i się nie opłaca bo wyjdzie koło 10 ale. Chcę i jeszcze już Uśmiech
Odpowiedz
#2
A co ze skrzynią? Turbieniem bym się nie martwił a bardziej o napęd.
Odpowiedz
#3
Skrzynia manualna. Była rozbierać łożyska te co dało radę nowe.
Odpowiedz
#4
turbina turbina, mysle ze dmra by ci to ogarnal w dobrym hajsie choc mysle ze 10k to malo bo gratow gotowych nie kupisz

jest tylko jeden problem, jak chcesz to wystroic? na jakim ecu i u kogo Uśmiech
Odpowiedz
#5
Przy doładowaniu 0,5 bara auto wytrzyma bez modyfikacji a to okolo 20 procent mocy więc warto. Hellmans jestem z Tobą . Legenda z turbo na forum musi być!
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#6
jesli c32a2 ma knock sensor to jest szansa ze chwile to pochodzi, jesli nie ma to dobrze temu nie wroze
Odpowiedz
#7
http://forums.acuralegend.org/kcfs-turbo...26076.html
Odpowiedz
#8
Szacunek dla tego gościa. A zrobił ktoś moze juz napęd na tył?
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#9
Widziałem kiedyś film z KA8 RWD. Rosja albo USA, nie pamiętam. Jak znajdę, to się podzielę. Generalnie nie ma rzeczy których nie da się zrobić z samochodem, ale barierą są pieniądze.

Ze strojeniem nie ma problemu, robisz to na jakimś standalone, np. EMU od Ecumaster. Natomiast skrzynia w Legendzie to duży kłopot, bo jej układ jest dosyć nietypowy - wzdłużne położenie i napęd na przód. W samochodzie z RWD jeśli skrzynia nie wytrzyma, to kupujesz za grosze Getrag z e39 530d, montujesz go do silnika za pomocą flanszy (robisz rysunek techniczny, kupujesz odpowiedni plaster aluminium, zlecasz wykonanie komuś z maszyną do wycinania wodą). Sprzęgło dobierasz samodzielnie - trzeba policzyć z jakiego materiału, kupić odpowiednie tarcze, docisk, dwumasę, odpowiednio je porzeźbić, zmodyfikować i dopasować. W KA8 trzeba by się sporo nagłówkować jak to sensownie zrobić bez prucia całej budy i zmiany rodzaju napędu. Niestety do C32 chyba nie ma kutych tłoków, korbowodów, mocnych szpilek, stalowych uszczelek - tu mógłby być kłopot. Kolektor to rzeźba na własną rękę, tak jak układ intercoolera i cały wydech. Jak nie wiesz jak to policzyć - zleć komuś kompetentnemu. Dobrze byłoby zainwestować w dodatkową chłodnicę oleju. Wtryski i większą pompę paliwa spokojnie dobierzesz z czegoś na rynku.

Powodzenia!

PS. Moim zdaniem w Legendzie kompresor robiłby robotę Oczko Nawet kiedyś chciałem taki zrobić, ale przy całej mojej sympatii do KA8 doszedłem do wniosku, że to gra niewarta świeczki.
Odpowiedz
#10
@Krzysztov, Koreańcy do swoich Arcadii ładowałi sprężarki - dobry trop Oczko
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości