Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Honda Accord CL9 EXE
#1
hej ,
z uwagi iz większość zmieniając auta zmienia tez fora i przestaje zaglądać do jedynie słusznego legendarnego forum , uznałem iz przypomnę sie z nowym nabytkiem ,
Rok 8/2006
Silnik 2.4 DOHC
Skrzynia: Automat 5sp
Kolor: wstrętny/paskudny
wnętrze : bieda

szyber dach jest
xenon jest
Navi jest
czujniki parkowania tez sa

nawciągałem masę bzdur o usterkach tego modelu a nawet ze żaden acc nie potrafi jechać prosto i prawie się odwiodłem od kupna acc lecz ku mojemu zdziwieniu realnie te samochody są zupełnie inne i potrafią prosto jechać [ba nawet mój poprzedni acc CG potrafił jechać prosto] no ale takie sa realia iz jakość i zawartość wypowiedzi miedzy Forum a forum to czasami dwa różne światy ,
owszem jak każde auto każde ma swoje mankamenty i mimo tego postanowiłem a raczej spontanicznie kupiłem CL9 czy tez tak spontanicznie go sprzedam się okaże ale już widzę ze całkiem fajny kompromis sie trafił a szukałem 2.0 w automacie no i jak ostatnio przystało jasne wnętrze ale powiem wam ze rynek jest tak ubogi a wsunie niewiele bogatszy od rynku legend  [tych jest mało a tamtych jeszcze mniej] , co prawda zapewne Legend jest bardziej dopieszczony pod każdym względem i acc ustępuje mu w każdym calu to tak naprawdę Accord nie jest złym autem nawet w automacie do jazdy na co dzień w kolo komina

[Obrazek: uco22xq8.jpg]

[Obrazek: wynppbzs.jpg]

i teraz co ciekawe a raczej po przesiadce z MT na AT spalanie [ nie jest to żadna wytyczna jak dla mnie ] poprzedniego acc tankowałem średnio raz w miesiącu [CG 2.0 es] i w pierwszych przemyśleniach komputera wychodzi na to ze będzie podobnie w nowym ACC ~650km w cyklu 60/40 miasto/poza

[Obrazek: g828vw5e.jpg]

z kalkulatora :
[Obrazek: 5z2jozq7.jpg]
[Obrazek: fam2gcd6.jpg]

[Obrazek: e9id99xh.jpg]

[Obrazek: qi84ar9t.jpg]
Odpowiedz
#2
Nie jest taki zły - prawie jak Legend Oczko
Odpowiedz
#3
Cytat:prawie jak Legend Oczko
masz na myśli mojego łaciatego ka jak tak to sie zgodzę  Cyklop , bo do KB to nawet polotu nie ma


 Peter powiem ci coś więcej właśnie obleciałem pobliskie autostrady [ te bez limitów] dziś dostałem nowe Opony no i była okazja sprawdzić czy maszyna do wywarzania kol w ASO hondy jest na poziomie  , tym paskudnym klockiem można lecieć 200km/h i zaledwie 4k rpm na blacie Pomysł
Odpowiedz
#4
peryferie nabrzeża

[Obrazek: nb4pgi3f.jpg]

[Obrazek: zo6w9u4x.jpg]

[Obrazek: vq7r2bdq.jpg]

[Obrazek: 4v2da9o4.jpg]

[Obrazek: lgocjger.jpg]

[Obrazek: vbt4gphc.jpg]

[Obrazek: j54a8pys.jpg]

[Obrazek: tojevhe5.jpg]

[Obrazek: 64ndsbvy.jpg]

[Obrazek: rdu97yu8.jpg]


 
Odpowiedz
#5
Ładna.
Odpowiedz
#6
Jak ze spalaniem?
Odpowiedz
#7
temat spalania to temat indywidualny dla jednych rzecz normalna dla innych nie do pomyślenia , osobiście mam taki a nie inny profil jazdy już mi się nie spieszy tak jak kiedyś a limit przeciągam max o 10km/h wychodzi dużo taniej na skale roczna oszczędzam na przelewach, średnia prędkość z ostatniego tankowania to 36km/h a MFA pokazuje poniżej 10L/100km wiec jak na mieszczucha nie jest źle, a na międzymiastowej z kilkoma wioskami po drodze  z zahaczeniem kilku km miasta odcinek 80km wygląda tak :
Odpowiedz
#8
No ja z szybkiej jazdy tez wyroslem. Dlatego lubie normalne realne pomiary Uśmiech) zle nie jest
Odpowiedz
#9
@Bonio86 ,
powiem ci tak , jak ktoś zakosztował jednostki V6 to nawet dużo mniejsze spalanie przy 4 cyl nie zastąpi tego charakterystycznego dla ucha dźwięku V6-tki , CL9 niby JHM ale powiem ci ze nie jest to już to co pamięta się z poprzednich lat czyli zacne H22 pełne agresji jednostki , jedyny plus za którym rozsadek przemawiał to łatwiej jest trafić CL9 nie zajechane jak E60 czy nawet A6 biorąc pod uwagę ten sam przedział cenowy , wiec niejako poszedłem po bandzie celując w K20/K24 nawet kolor nadwozia postawiłem na samym końcu jako wyznacznik i co mogę powiedzieć na temat koloru to właśnie jest dość ciekawy ale brakuje mu płynnego przelewu na kacie nachylenia nawet na jednym elemencie dla przykładu mój poprzedni acc:
co ważne to same zderzaki nie odstaja kolorem od pozostałych elementów
[Obrazek: kilcehzn.jpg]
ale jak to się mówi na kolorze się nie jeździ
co ważniejsze różnica w przestrzeni jest dość zauważalna porównując oba auta , 

myślę ze czas euforii po zakupowej się skończył i jest kilka punktów które absolutnie nie pasują do wizerunku Hondy ,
główny punkt to ciśnienie w Oponach :
po wymianie Opon i przejechaniu 500km zrobiłem rekonesans w ciśnieniu Opon i pomiar pokazał mi 2,7Bar LP i 2.6Bar PP wiec zrobiłem korektę na 2.4 Bar LP+PP tył 2.4  ,
po następnych 500KM pojechałem na inna stacje sprawdzić ciśnienie bo ciężko było kręcić kiera pokonując lub w lewo i trochę ciaglo na prawo rezultat był taki ze w LP było 2.2 a PP 2.5
wiec wyrównałem na 2.5Bara i jest teraz dobrze , możliwe ze poprzednie urządzenie było wadliwe , 
mój poprzedni ACC miał któregoś sezonu LP 1,9 bara i PP 2,2 bara i auto nie dawało większych oznak o sobie ze coś jest nie tak [oczywiście tryb jazdy miejski]
Kola 17"w obecnym ACC przy wysokości opony 45 to ze tak powiem tragedia na dziurawe i nierówne drogi myślę ze brak jest tu dodatkowego tłumienia przez oponę co skutkuje ze auto zachowuje się dość sztywno, a przy wysokości opony 45 raczej nie da się uelastycznić opony ciśnieniem 2.2 Bar szkoda Felg moim zdaniem, jak będę jechał kiedyś Przez Polska Wieś będzie można kręcić video z przejazdu w Slowmotion Pomysł

właśnie 2.2 bara to była adekwatna wartość w poprzednim acc ale opona o wysokości chyba 50 albo 55 i komfort dużo lepszy byl,
Odpowiedz
#10
Mój poprzedni samochód to Accord 2.4 tourer executive manual 2004 rok. Byłem bardzo zadowolony, średnie spalanie około 11l przy ciężkiej nodze. Sprzedałem na forum użytkowników accordów z przebiegiem ponad 200tys. Po miesiącu dzwonił nowy właściciel specjalnie żeby mi powiedzieć jaki jest zadowolony Uśmiech Legend zmienił mój styl jazdy - przy takim jak w Accordzie spalanie było zbyt wysokie. Poza tym w Legendzie czy jedziesz 100 czy 160 odczucie jest podobne - cisza.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości