Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEGEND 2007 - jaki LPG ???
Podjedz na Polibude jako ze widze ze w KRK szukasz, tam sa dwa zaklady, wazne zeby trafic do tego wlasciwego, bo tam jest koles, ktory ma naprawde duze pojecie o instalacjach gazowych,mielismy z nim nawet zajecia podczas studiow na specjalnosci "silniki spalinowe". Co do warsztatu na Gersona, to od jakiegos czasu widze,ze ma wyrobiona marke i poleca go wiele osob, jednakze pamietam jak zakladalem u nich instalacje do Escorta z KE-Jetrojniciem i gdyby nie fakt,ze sam znalazlem przyczyne wysokich obrotow na biegu jalowym, to ci goscie by na to nie wpadli. Jako ze to bylo dawno,to pewnie sie uczyli na autach klientow.
Co do Zenita, mam takiego w KA9, tego najwczesniejszego i z moich doswiadczen (a takze opinii na forum lpg) nadaje sie on do okreslonego, zdecydowanie spokojnego stylu jazdy. Pozniejsze generacje, czyli COMPACT i PRO sa na pewno bardziej wyszukane i pewne aspekty takie jak np rozdzielczosc korekcji temperaturowej i cisnieniowej jest poprawiona, niemniej jednak istnieja lepsze sterowniki(niestety drozsze). Z HANA sytuacja jest rowniez dziwna, pare lat temu byl na nie boom, bo naprawde stosunek jakosci do ceny byl bardzo dobry, od pewnego czasu uzytkownicy maja z nimi coraz wiecej problemow, a instalatorzy zwrotow, takze warto to dobrze przemyslec. Niedaleko Gersona jest gosc polecany na forum lpg, blizej Woli Duchackiej, on z tego co pamietam instaluje glownie BRC, ale co istotne z rozmowy mozna wywnioskowac,ze wie o czym mowi i zna sie na rzeczy, takze warto sie z nim skonsultowac.
Odpowiedz
ooo bardzo bardzo cenna informacja. A ten kolo woli duchackiej cos wiecej bys znal ? tzn chodzi o namiar ,ulica
dziekuje bardzo
Odpowiedz
I jeszcze jedna oferta
Proponuje nastepujace podzespoly:

- Instalacja LPGTECH 326 opcja Premium -mozliwosc automatycznych korekt
przez zlacze obd co wiaze sie z jeszcze lepszym spalaniem gazu i wydajnoscia

Instalacje IV generacji, pelna sekwencja z 2 letnia gwarancja bez limitu
kilometrow i 3 letnia gwarancja w opcji Premium.

- reduktor typu twin KME 400KM lub 2 reduktory AC 200KM

- Wtryskiwacze Barracuda lub Dragon
Co Wy na to ?
Odpowiedz
To jest ten z Woli Duchackiej, polecany na forum lpg, rzeczowo sie z nim rozmawia i przede wszystkim jest jednym z tych, ktorzy poprawiaja po innych spaprana robote.
http://autonagaz.net/index.php/kontakt/
A tu opinia o Gersona, pokrywa sie z moja,ale nie chce im robic czarnego piaru: 
"...natomiast stanowczo odradzam montaż tam gazu w x-gas garsona, Kraków . Wszystko tam jest ok do puki nic się nie dzieje ja osobiście po przejechani na gazie ok 25 tys zacząłem mieś problemy oczywiście skoro miałem gaz na gwarancji oraz przeglądy wykonywane za nie małą kwotę . Udałem się z reklamacją okazało się że panowie stwierdzili że problem jest w układzie zapłonowym więc wymieniłem kable cewkę a następnie aparat , niestety bez rezultatu . Dopiero w innej stacji gazowej okazało się że mam problem ze wstyskiwaczami gazu więc następne 500 zł w plecy . Po moich doświadczeniach zastanówcie się ludzie czy aby na pewno warto jest trochę zaoszczedzic na montażu bo jest trochę taniej niż u innych w cale nie oznacza że jest równie dobrze . Poza tym to nie jest tak ze jest taniej bo ktoś chce mniej zarobić po prostu zakładane są gorsze elementy"
Sa jeszcze jacys spece na slasku,oni kasuja wiecej niz inni, ale za sam aspekt wizualny warto zaplacic, poniewaz instalacja wyglada tak, jakby jej nie bylo. Praktycznie nie widac ingerencji w stan oryginalny samochodu, poza tym maja doswiadczenie z paliwozernymi autami, robili gaz do Cayenne(tak tak, ktos do tego zaklada gaz) oraz chyba do jakiejs Imprezy,a tam Zenithem tego raczej nie napedzisz.
Tyle tylko,ze oni maja dosyc duze oblozenie i trzeba sie liczyc z zawozeniem samochodu na slask.
Odpowiedz
Witam,
jestem nowym posiadaczem legenda z 2007 roku 100tyś przebiegu
zastanawiam się od razu nad zakupem instalacji bo nogę mam trochę cieżką - spalanie w mieście 17l.
w trasie już trochę lepiej ale też bez szaleństwa...

otrzymałem ofertę:

1) Instalacja Landirenzo omegas OBD z dwoma reduktorami IG1 w cenie
5500 zł. Gwarancja na instalację wynosi 24 miesiące bez limitu
przebiegu, a przeglądy instalacji wyznaczone są co 15000 km
przebiegu.
2) Instalacja Stag 300 ISA 2 z dwoma reduktorami Kme i
wtryskiwaczami Hana w cenie 4700 zł. Gwarancja na instalację
wynosi 24 miesiące bez limitu przebiegu, a przeglądy instalacji
wyznaczone są co 10000 km przebiegu.
3)
instalację 4 generacji Prins VSI 2.0 - sekwencyjny system LPG do silników z wtryskiem pośrednim.
Montujemy wlew gazu pod klapką wlewu benzyny, zbiornik w kole zapasowym.
Montaż trwa ok 1.5dnia. Koszt to 4500zł-4700zł.

4) BRC - nie wiem jeszcze u kogo poszukać ( centralna polska )

z tych powyżej ten Prins najbardziej mi się widzi

Co sądzicie ?

btw. Auto bardzo fajne kupione w super stanie, tylko mam wrażenie że przód wahacz prawy do wymiany czyli trzba liczyć od razu dwa
oraz przy hamowaniu migotają światła ( ksenon) podejrzewam że żarówki ksenony do wymiany
Zastanawiam się nad dołożeniem ledów na dzień aby tych ksenonów nie wypalać...

Bardzo fajne autko w środku i na drodze...
Odpowiedz
Mam STAG'a 300 ISA 2 jeden reduktor, zrobiłem na tym 5tys km i nic się nie dzieje. Jeżeli chodzi o PRINS'a ( zrobiłem na niej niecałe 2tys km) miałem tą instalację lecz został zniszczony przez gazownika sterownik, musiałem wymienić go na STAG'a. Dlaczego STAG? Otóż w mojej okolicy (woj Lubelskie) jedynie dwóch gazowników obsługuje instalację PRINS, dlatego wybór padł na STAG'a. W dodatku tania w serwisowaniu i w praktycznie każdym warsztacie gazwoniczym ją robią. Nie narzekam. Mój brat ma PRINS'a w Volvo XC90 i ma z nią lekkie problemy. Tak więc mogę polecić Ci STAG'a.
Odpowiedz
ja mam landirenzo o którym piszesz, przejechałem w dwa lata jakieś 75kkm i jest wszystko ok (płaciłem dokładnie tyle samo dwa lata temu)

pojawił się wcześniej wątek redukcji na sondy do katalizatora - u mnie załatwiło to sprawę świecącego checka - przejechałem już jakieś 3kkm od montażu - check sam zgasł i się nie odzywa Uśmiech koszt - uwaga - 80zł Uśmiech (check dotyczył błędu katalizatora oczywiście)
Odpowiedz
(10-09-2015, 2:37 )pablo diablo napisał(a): ja mam landirenzo o którym piszesz, przejechałem w dwa lata jakieś 75kkm i jest wszystko ok (płaciłem dokładnie tyle samo dwa lata temu)

pojawił się wcześniej wątek redukcji na sondy do katalizatora - u mnie załatwiło to sprawę świecącego checka - przejechałem już jakieś 3kkm od montażu - check sam zgasł i się nie odzywa Uśmiech koszt - uwaga - 80zł Uśmiech (check dotyczył błędu katalizatora oczywiście)

dzięki

właśnie na Landirenzo omegas OBD z dwoma reduktorami IG1
nastawiam się ale jeszcze nie podjałem ostatecznej decyzji

czy ktoś spotkał się z sytuacja ze właściciel chce zrezygnować z instalacji ?
miałem Civic kiedyś i żałowałem że wstawiłem tam brc
ale nie dlatego że samochód źle się zachowywał ale dlatego że ludzie mówili że okaleczyłem samochód
a do tego nie mogłem go dobrze potem sprzedać...
klient na hondę wolał nie mieć gazu niestety i to potwierdzają i handlarze i osoby ze środowiska samochodowego


w sumie Legenda mam dopiero co kupionego
nie wiem własnie czy nie za szybko o tym myślę
może powinienem poczekać do przyszłego roku
wydać więcej na paliwo ale mieć radość z oryginału Oczko
Odpowiedz
ja po glebokich przemysleniach stwierdzilem ze pojezdze na benzynie
jak mam jechac w zatloczone miasto wsiadam w eko diesla zony
a na trasach ujezdzam legendzika gdzie spalanko 10,11 a jak trzeba to i mozna zejsc na 9 nie jest tragedią Oczko
Odpowiedz
Dzięki
Wstrzymam się rownież przez chwile z decyzja pojeżdżę i zobaczę jak będzie

Pozdr.

P.s.
Czy znacie warsztat godny polecenia w okolicach Włocławka ? Może być Torun, Płock ....
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości