Jak pewnie niektorzy wiedza na calym swiecie trwa akcja serwisowa wymiany wadliwych poduszek powietrznych. Oczywiscie, "tajemnica" jest jak to zostalo zamiecione pod dywam a skandal VW wyplynal do mainstreamowych mediow, ale to szczegol .
Dla tych co nie sa w temacie:
Podczas wypadku moze sie zdarzyc, ze ladunek, ktory jest detonowany podczas odpalenia poduszki zadziala ze zbyt duza sila powodujac wystrzelenie odlamkow w pasazerow. Efektem moze byc smierc/uposledznie a zdjecia mozna sobie poogladac tutaj http://www.dailymail.co.uk/news/article-...-2002.html
W UK, dostalem juz niedawno informacje o tej akcji serwisowej na poduszki przednie kierowcy i pasazera. Polska byc moze ze wzgledu na to, ze jak zwykle jest olewana to albo zostanie pominieta, albo bedzie na szarym koncu. Polecam naciskac/pisac do Hondy i probowac sytuacje doprowadzic do stanu w ktorym polskie oddzialy rozpoznaja problem a nie zamiota go pod dywam.
Ja w UK wymienilem pare e-maili zanim problem zostal "zauwazony". Nie dalem sobie wmowic, ze wszystko jest OK, dopoki nie dostalem odpowiedzi na pytanie typu: "czy w samochodach w UK zostaly zastosowane inne urzadzenia niz w innych krajach, gdzie problem wystepuje".
Rozbudowane info ze wszystkimi markami, ktore maja ten sam problem (>40mln samochodow) jest tutaj: http://blog.caranddriver.com/massive-tak...-vehicles/
Dla tych co nie sa w temacie:
Podczas wypadku moze sie zdarzyc, ze ladunek, ktory jest detonowany podczas odpalenia poduszki zadziala ze zbyt duza sila powodujac wystrzelenie odlamkow w pasazerow. Efektem moze byc smierc/uposledznie a zdjecia mozna sobie poogladac tutaj http://www.dailymail.co.uk/news/article-...-2002.html
W UK, dostalem juz niedawno informacje o tej akcji serwisowej na poduszki przednie kierowcy i pasazera. Polska byc moze ze wzgledu na to, ze jak zwykle jest olewana to albo zostanie pominieta, albo bedzie na szarym koncu. Polecam naciskac/pisac do Hondy i probowac sytuacje doprowadzic do stanu w ktorym polskie oddzialy rozpoznaja problem a nie zamiota go pod dywam.
Ja w UK wymienilem pare e-maili zanim problem zostal "zauwazony". Nie dalem sobie wmowic, ze wszystko jest OK, dopoki nie dostalem odpowiedzi na pytanie typu: "czy w samochodach w UK zostaly zastosowane inne urzadzenia niz w innych krajach, gdzie problem wystepuje".
Rozbudowane info ze wszystkimi markami, ktore maja ten sam problem (>40mln samochodow) jest tutaj: http://blog.caranddriver.com/massive-tak...-vehicles/