Ja odczuwam ten szum podobnie trochę mnie to irytuje bo silnik mruczy cichutko a kapcie jednak szumią . Fakt faktem że chyba uszczelki na drzwiach też mam do wymiany na pewną tylną.
U mnie szumiało bo miałem stare kapcie teraz mam uniroyal3 jest cicho w miarę ale gdy psikniecie nadkola barankiem bedzie troche lepiej polecam bo ruda sie tam pojawia ?
05-30-2017, 7:50 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-30-2017, 7:54 przez THEMON.)
(05-29-2017, 22:14 )Peter napisał(a):
(05-29-2017, 17:34 )THEMON napisał(a): Ta funkcja nazywa się AUDIO PILOT ale ja nie słysze żadnej różnicy między włącz/wyłącz a sprawdzałem przy różnych prędkościach auta i różnych obrotach silnika
Nie AUDIO PILOT tylko ANC czyli SYSTEM AKTYWNEJ REDUKCJI/NIWELOWANIA HAŁASU.
Wyłącza się go w trybie samodiagnostyki.
Ja bym jednak obstawał przy AUDIO PILOT, przynajmniej tak mam to opisane (foto w załaczniku)
Jeśli to jest gdzieś indziej włączane to może ja w takim razie mam to wyłaczone i dlatego nie słysze różnicy.
Diagnostyka układu ANC: Tryb sprawdzenia układu aktywnego sterowania hałasem (ANC)
Aktywne sterowanie hałasem można włączyć i wyłączyć; można także sprawdzić aktualny stan funkcji. Naciśnięcie przycisku nr 1 powoduje włączenie lub wyłączenie aktywnego sterowania hałasem. Gdy wyświetlany jest komunikat ‘‘−−'', następuje sprawdzenie, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach złączki (16-stykowej) modułu aktywnego sterowania hałasem.
Sprawdzanie układu aktywnego sterowania hałasem w trybie testowym
Wyłączyć silnik i przejść do trybu DIAG, a następnie wyłączyć system ANC, naciskając przycisk nr 1. Przez około minutę powinno być słyszalne buczenie o niskiej częstotliwości (50 Hz).
-Jeśli nie słychać buczenia, sprawdzić, czy nie ma przerwy w przewodzie między modułem aktywnego sterowania hałasem a modułem audio.-Jeśli buczenie słychać krócej niż przez minutę, sprawdzić, czy nie ma przerwy w przewodzie między modułem aktywnego sterowania hałasem a mikrofonem.
Uruchomić silnik, gdy słychać buczenie. Buczenie powinno ustąpić. Jeśli wciąż słychać buczenie, sprawdzić, czy nie ma przerwy w przewodzie (przewód NEP) między modułem aktywnego sterowania hałasem a modułem PCM.
Przejść do trybu ‘‘DIAG'' przy pracującym silniku (900 obr./min), nacisnąć pedał hamulca i przestawić dźwignię zmiany biegów do położenia D, przełączyć ‘‘ANC ON'' na ‘‘ANC OFF'', naciskając przycisk nr 1 na module audio, a następnie przełączyć ‘‘ANC OFF'' na ‘‘ANC ON''. Po około 3 sekundach układ aktywnego sterowania hałasem powinien się uruchomić. (UWAGA: Funkcja jest wyłączana w przypadku otwarcia drzwi).
AUDIO PILOT też w pewien sposób niweluje niechciane hałasy w kabinie ale za system przeciwfali odpowiada stricte ANC.
05-31-2017, 0:29 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-31-2017, 0:31 przez strugar.)
(05-30-2017, 21:28 )Peter napisał(a): Diagnostyka układu ANC: Tryb sprawdzenia układu aktywnego sterowania hałasem (ANC)
Aktywne sterowanie hałasem można włączyć i wyłączyć; można także sprawdzić aktualny stan funkcji. Naciśnięcie przycisku nr 1 powoduje włączenie lub wyłączenie aktywnego sterowania hałasem. Gdy wyświetlany jest komunikat ‘‘−−'', następuje sprawdzenie, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach złączki (16-stykowej) modułu aktywnego sterowania hałasem.
Sprawdzanie układu aktywnego sterowania hałasem w trybie testowym
Wyłączyć silnik i przejść do trybu DIAG, a następnie wyłączyć system ANC, naciskając przycisk nr 1. Przez około minutę powinno być słyszalne buczenie o niskiej częstotliwości (50 Hz).
-Jeśli nie słychać buczenia, sprawdzić, czy nie ma przerwy w przewodzie między modułem aktywnego sterowania hałasem a modułem audio.-Jeśli buczenie słychać krócej niż przez minutę, sprawdzić, czy nie ma przerwy w przewodzie między modułem aktywnego sterowania hałasem a mikrofonem.
Uruchomić silnik, gdy słychać buczenie. Buczenie powinno ustąpić. Jeśli wciąż słychać buczenie, sprawdzić, czy nie ma przerwy w przewodzie (przewód NEP) między modułem aktywnego sterowania hałasem a modułem PCM.
Przejść do trybu ‘‘DIAG'' przy pracującym silniku (900 obr./min), nacisnąć pedał hamulca i przestawić dźwignię zmiany biegów do położenia D, przełączyć ‘‘ANC ON'' na ‘‘ANC OFF'', naciskając przycisk nr 1 na module audio, a następnie przełączyć ‘‘ANC OFF'' na ‘‘ANC ON''. Po około 3 sekundach układ aktywnego sterowania hałasem powinien się uruchomić. (UWAGA: Funkcja jest wyłączana w przypadku otwarcia drzwi).
AUDIO PILOT też w pewien sposób niweluje niechciane hałasy w kabinie ale za system przeciwfali odpowiada stricte ANC.
Jak się wchodzi do trybu DIAG? Czy raz włączony system będzie włączony przez cały czas? Przykładowo gdy zamknę już drzwi to sam się aktywuje?
(05-30-2017, 21:28 )Peter napisał(a): Diagnostyka układu ANC: Tryb sprawdzenia układu aktywnego sterowania hałasem (ANC)
Aktywne sterowanie hałasem można włączyć i wyłączyć; można także sprawdzić aktualny stan funkcji. Naciśnięcie przycisku nr 1 powoduje włączenie lub wyłączenie aktywnego sterowania hałasem. Gdy wyświetlany jest komunikat ‘‘−−'', następuje sprawdzenie, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach złączki (16-stykowej) modułu aktywnego sterowania hałasem.
W którym momencie trzeba wcisnąć przycisk 1 ?
Ja próbowałem w różnych i u mnie nic się nie dzieje (nie pojawia mi się ANC ON/OFF na wyświetlaczu górnym)
(05-30-2017, 21:28 )Peter napisał(a): Diagnostyka układu ANC: Tryb sprawdzenia układu aktywnego sterowania hałasem (ANC)
Aktywne sterowanie hałasem można włączyć i wyłączyć; można także sprawdzić aktualny stan funkcji. Naciśnięcie przycisku nr 1 powoduje włączenie lub wyłączenie aktywnego sterowania hałasem. Gdy wyświetlany jest komunikat ‘‘−−'', następuje sprawdzenie, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach złączki (16-stykowej) modułu aktywnego sterowania hałasem.
W którym momencie trzeba wcisnąć przycisk 1 ?
Ja próbowałem w różnych i u mnie nic się nie dzieje (nie pojawia mi się ANC ON/OFF na wyświetlaczu górnym)