Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
temat do usunięcia
#11
(06-05-2017, 17:35 )strugar napisał(a): Piękna wersja, jestem pod wrażeniem. Śmieszna jest dla mnie ta koncepcja składania zagłówków- wiem że volvo przykłada dużą wagę do bezpieczeństwa i pewnie chodzi o to żeby przy złożonych zagłówkach nikt nie podróżował z tyłu, ale mimo to niecodzienne rozwiązanie. Aż dziwi brak wentylowanych przednich foteli. Co to jest za funkcja DSCT?

zagłówki składa się jak nikt z tyłu nie siedzi a cofasz i chcesz więcej widzieć (pasażer jak wsiada to sam podnosi)
Ja używam tego jedynie do straszenia pasażerów Duży uśmiech

DSTC to pełna kontrola trakcji z ESP, niby idzie wyłączyć ale nie do końca, tak jak w innych autach.


Jak dla mnie brakuje:
- wentylowanych foteli + masaż + regulacje jak w BMW
- el. fotele tylne (starszy model miał a tu nie dali bo kasa musi sie zgadzać)
- trzecia strefa klimy na tył (starszy model miał a tu znowu nie było)


P.S. a tu ostatnia modyfikacja, nawigacja z automapą zamiast fabrycznego badziewia:
Odpowiedz
#12
masz jakieś fotki tych gadzetów z sprzedlifta ?
Odpowiedz
#13
(06-21-2017, 5:30 )jasinski napisał(a): masz jakieś fotki tych gadzetów z sprzedlifta ?

ale o jakie gadżety chodzi?
z przedlifta mam u siebie cały tylny tunel z lodówka i TV, w polifcie nie było.

Chyba ze chodziło tobie o el fotele tylne i klime z tyłu?
to mówiłem o starszym modelu produkowanym na poczatku lat 90-tych, nosił nazwę S90 tak jak nowy model który jest aktualnie produkowany.

Niestety nie mój gust bo za mocny kanciak ale wyposażenie gniotło w tej klasie w max wersji bo to segment E,
[Obrazek: %25E3%2583%259C%25E3%2583%25AB%25E3%2583...2%2529.jpg]

z tyłu:

- drzwi tylne przedłuzone:
- el sterowane fotele
- podgrzewane fotele kazde osobno
- klimatyzacja niezależna
- roleta elektryczna
- sterowanie nagłośnieniem z tunelu lub z pilota
- lodówka na dwie puszki
- firanki

[Obrazek: S90_08.jpg]




no i naped na tył Uśmiech

Odpowiedz
#14
zakochałem się w tym S90 Uśmiech ideał!
Odpowiedz
#15
Patrze na to co wrzucasz i coraz bardziej zastanawiam się sprowadzeniem elektrycznej kanapy do Legenda... Szkoda, że nie masz KA9, bo byłby dobry temat.
Odpowiedz
#16
(06-21-2017, 20:37 )carlos napisał(a): Patrze na to co wrzucasz i coraz bardziej zastanawiam się sprowadzeniem elektrycznej kanapy do Legenda... Szkoda, że nie masz KA9, bo byłby dobry temat.

Nie wiedziałem że KA9 tez miał el kanape, w sumie nawet stary ford scorpio miał oparcie regulowane elektrycznie.
Jakbym miał KA9 to pewnie kanapa el juz by siedziała :Uśmiech el regulacja kiery musiała by być do kompletu


KA9 do mnie nie przemawia wyglądem, bo już dawno bym się przesiadł, no może jakbym na żywo pooglądał to może...
KA8 bym chciał się przejechać Szczęśliwy
Odpowiedz
#17
Jako były posiadacz KA9 i S80 (jedną jeszcze mam) pierwsza rozbita .

Niestety nie jest tak kolorowo jak jest to opisane.
Po pierwsze Volvo nie było i nie jest marką premium.
Jakość wykonania wnętrza ociera się o fiata trzeszczenie wycieranie itp i to jest bolączka tego modelu i co najlepsze im nowsze tym gorzej.
Volvo nie ma skór, jedynie w wersji Executive, były montowane skóry. Ja u siebie pielęgnuje co 3 miesiące by to jakoś wyglądało, jest to coś co jest podobne do skóry.
Wnętrze w Legendzie jest o wiele lepiej wykonane niż w Volvo.  Prowadzenie również + dla Legenda.

To co się ma w Legend nie znajdzie się w Volvo od razu mówię. Słabe automaty. Dobre silniki, ale te fajniejsze są właśnie głownie zestawiane ze skrzynią automatyczną. Mi się udało wyszukać turbo benzynę w manualu Oczko, jest to możliwe .

Legendem przyjemniej się jeździ po mieście, a mianowicie parkuje. Łatwiej jest zaparkować Busem albo Autosanem niż Volvo. Promień skrętu czasami doprowadza do szału.

Co do karoserii to raczej Honda nic nie wskóra Język Nic się nie dzieje poza listwami aluminiowymi, które się utleniają.
Kolejna lipa w Volvo to jego cena, jest zawsze zbyt wysoka za to co oferuje w zamian, mowa też o częściach zamiennych. A z drugiej strony szybko traci na wartości.

Jest jeden plus Volvo, który przewyższa wszystkie modele w tych rocznikach, mianowicie chodzi o bezpieczeństwo. Legend składa się jak domek w porównaniu z Volvo.

Gratuluję auta właścicielowi, ładnie się prezentuje Oczko  

(06-21-2017, 6:26 )jasinski napisał(a): zakochałem się w tym S90 Uśmiech ideał!


Poczytaj co w tych latach było u konkurencji Oczko
Odpowiedz
#18
Lechu mylisz się z tymi skórami, w S80 jest skóra na oparciu i siedzisku, nie skaj jak w KA7.
Może miałeś jakąś biedną wersje wytrzepaną dużym przebiegiem.

Z doświadczenia widze że S80 ma bardzo dobrą blache, jest bezpieczne i pewne w prowadzeniu na drogach gdzie są koleiny i niespodzianki drogowe, spala mało jak na swoje gabaryty, trwałe silniki, dostępny napęd na wszystkie koła, łatwo dostępne części w dobrych cenach.

Co do trzeszczenia to zależy od przebiegu bo w każdym będzie coś trzeszczało prędzej czy później. Nawet w segmencie F przy dużym przebiegu trzeszczą plastiki.

Największe wady S80?
- ogromny skok pedału sprzęgła
- lewarek biegów jak w autobusie
- dobrze zabezpieczona elektronika
Odpowiedz
#19
Tak się składa że jechałem ostatnio z kumplem który ma s80 i ma właśnie skrzynie w naprawie. 2 tyg już to trwa bo mają trochę z nią problem. Wsiadł do mnie do KB1 i był pod wrażeniem wykonania. Jak sam stwierdził; lepiej niż w volvo. Co do reszty nie wiem, ale zakładam że jest tak jak mówicie. Tak czy tak ten konkretny egzemplarz pięknie się prezentuje chociażby z racji nietuzinkowego wyposażenia.
Odpowiedz
#20
(06-29-2017, 15:30 )dj-napster napisał(a): Lechu mylisz się z tymi skórami, w S80 jest skóra na oparciu i siedzisku, nie skaj jak w KA7.
Może miałeś jakąś biedną wersje wytrzepaną dużym przebiegiem.

Z doświadczenia widze że S80 ma bardzo dobrą blache, jest bezpieczne i pewne w prowadzeniu na drogach gdzie są koleiny i niespodzianki drogowe, spala mało jak na swoje gabaryty, trwałe silniki, dostępny napęd na wszystkie koła, łatwo dostępne części w dobrych cenach.

Co do trzeszczenia to zależy od przebiegu bo w każdym będzie coś trzeszczało prędzej czy później. Nawet w segmencie F przy dużym przebiegu trzeszczą plastiki.

Największe wady S80?
- ogromny skok pedału sprzęgła
- lewarek biegów jak w autobusie
- dobrze zabezpieczona elektronika

Akurat tutaj się mylisz, bo pod tym względem nie dam sobie kichy wcisnąć, egzemplarze z udokumentowanymi przebiegami oraz oryginalnymi lakierami. Pierwszy miał 178 tkm i było bum, a drugi, którym jeżdżę 278tkm, więc lepiej spoglądaj na swój blat Język
I to nie jest skóra, o opinie pytałem zakłady zajmujące się tapicerstwem samochodowym, Volvo nie dawało skóry w wersjach nie Executive, chyba że ktoś doposażał to może się zdarzyć.  

Prowadzenie, raczej KA9 o wiele lepiej się prowadzi, Volvo przyrównał bym do taczek. Co istotne to zajebiste są hamulce w Volvo.

I uwierz mi A6 w dieslu po przejechaniu kij wie, ile nie trzeszczy. W KA9 jest gorsze wykonanie niż w A6 i też nie pamiętam by coś trzeszczało. Volvo  gra w rytm nierówności drogi. A ty jeszcze wspominasz o segmencie F . Język
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości