Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulacja zaworów.
#11
(09-04-2017, 1:53 )Peter napisał(a): Regulacja zaworów w KB 1 co 45 000 km.

A gdy auto jest zagazowane ?
Odpowiedz
#12
(09-04-2017, 6:00 )dariusz2880 napisał(a):
(09-04-2017, 1:53 )Peter napisał(a): Regulacja zaworów w KB 1 co 45 000 km.

A gdy auto jest zagazowane ?
Producent nie podaje takiego parametru.
Z praktyki wynika jednak, że auta zagazowane lepiej regulować częściej.
Ja ustawiam zawory tak cirka: 35/40 tysięcy.
Odpowiedz
#13
Gdzie regulujecie Aso czy inne warsztaty? Potrzeba zmieniać uszczelki czy zostawiać stare?
CA5-BB3-CG4-BB3-CG8-EJ9-KB1
Odpowiedz
#14
sprawdziłem dokumentację i przy wymianie rozrządu ASO nie wpisało uszczelek dekli zaworów. Tak było w moim przypadku. Ja się serwisuje w niezależnym serwisie Hond
v6
Odpowiedz
#15
(09-04-2017, 22:36 )Legend95 napisał(a): sprawdziłem dokumentację i przy wymianie rozrządu ASO nie wpisało uszczelek  dekli zaworów. Tak było w moim przypadku. Ja się serwisuje w niezależnym serwisie Hond

Ja mam wpisane uszczelki przy wymianie rozrządu. Dzwoniłem do Aso i powiedzieli, że gdyby regulację robili to by wpisali w zlecenie. Aaa i jeszcze że do regulacji zaworów potrzeba wymienić uszczelki kolektora :-) Koszt łączny regulacji 1300 zł :-)
CA5-BB3-CG4-BB3-CG8-EJ9-KB1
Odpowiedz
#16
(09-04-2017, 22:26 )Putynek napisał(a): Gdzie regulujecie Aso czy inne warsztaty?  Potrzeba zmieniać uszczelki czy zostawiać stare?

Ja się serwisuję w dziupli u siebie Oczko
A tak na serio-to co trzeba wbić w książkę-warto robić w ASO, inne tematy/awarie rób u zaufanego mechanika-a najlepiej sam.
Uszczelek po regulacji zaworów nie trzeba wymieniać.
Odpowiedz
#17
w łodzi honda park nie chce robić regulacji bez wymiany uszczelek - cena z kosmosu, nie ma rozmowy o samej regulacji
więc robię ją u zaprzyjaźnionego mechanika (parametry z service-manuala)
swoją drogą nie rozumiem - tracą usługę/zarobek/klienta.. nie wiem czy to dobra droga biznesowa..
Odpowiedz
#18
nie tak do końca. Ludzie są różni. Być może mieli klienta, któremu zrobili coś w odstępstwie od założeń service manual. A potem element nawalił, Ci odmówili poprawy/naprawy i klient mówił jacy to oni są beee.

Wg mnie mądre podejście i profesjonalne. Jest to ASO, robią zgodnie z zaleceniem producenta, a to brzmi - wymiana uszczelek. Chwali im się to, że nie chodzą na skróty, aby tylko tego klienta pozyskać. Brawo.
v6
Odpowiedz
#19
Ale czy ta operacja w v6 jest tak skomplikowana, że różnica między ustawieniem w zwykłym 4 cylidrowcu a V6 wynosi 1000 zł? :-)
A tak na marginesie koledzy którzy ustawili samodzielnie zawory : jakieś wskazówki i dobre rady z tym związane może macie?
CA5-BB3-CG4-BB3-CG8-EJ9-KB1
Odpowiedz
#20
Poznałem gościa który jezdzi Odyssejem i mówi że w swoim j35 kasuje luzy zaworowe tak czesto jak wymienia olej, spowodowane jest to niby Lpg które strasznie męczy ten silnik. Ale już 100k nim zrobił bez żadnych awarii.
Wiec samo kasowanie nie może być ani trudne ani jakoś specjalnie drogie.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości